Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    ook een drielieterkeuh, lekkeuh zoals u frou'keuh
    (haren otooow)
    Jamma, da's wel e dreipuntzeskeuh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Jamma, da's wel e dreipuntzeskeuh!
      eikes, zoveel taxes
      echt, damn 'k dacht dat het de 3.0TurboGodweetwatnogwat-dinges van audi met 300pk was

Comment

eikes, zoveel taxes
        echt, damn 'k dacht dat het de 3.0TurboGodweetwatnogwat-dinges van audi met 300pk was
        Koppeke gevalle en blijve botsen? Ik moet NOOIT iets Audi-gerelateerd hebben hier, NOOIT zeg ik u!!!
        Da's een pure V8 Porsche moteur waar ze 2 cilinderkes afgepitst hemme mijnen beste!!!

Comment

Koppeke gevalle en blijve botsen? Ik moet NOOIT iets Audi-gerelateerd hebben hier, NOOIT zeg ik u!!!
          Da's een pure V8 Porsche moteur waar ze 2 cilinderkes afgepitst hemme mijnen beste!!!
          Gekke uitspraak voor iemand die met een nep- R8 rondgereden heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Gekke uitspraak voor iemand die met een nep- R8 rondgereden heeft
            Is dat die trage prul die gebaseerd is op een schitterende Lambo LP560?

Comment

eikes, zoveel taxes
              Da's de hybride.

Comment

Is dat die trage prul die gebaseerd is op een schitterende Lambo LP560?
                Dat ding dat zwaar moet onderdoen voor een SLS ja

Comment

• [quote=loekendoe sr;4481680]@ philip: nog een beetje meer cf op de witte en de oranje en we zijn er! ..........allemaal zwart

Ik denk dat "loekendoe sr" zijn wagen als "corbillard" wil gebruiken in zijn vrije uurtjes . Ik zou toch voor wit gaan....

Comment

Dat ding dat zwaar moet onderdoen voor een SLS ja
                    Pfff! Heb er al naast gestaan en die rijdende dildo is langs geen kanten sneller dan een LP560

Comment

Pfff! Heb er al naast gestaan en die rijdende dildo is langs geen kanten sneller dan een LP560
                      Waren we niet aan het vergelijken met de R8?

Comment

Waren we niet aan het vergelijken met de R8?
                        Partypooper!!!!

Comment

ni blijven botsen
                          idd, sjieke R8-ITALIA

Comment

• [quote=deleepa;4483596]
                            Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                            @ philip: nog een beetje meer cf op de witte en de oranje en we zijn er! ..........allemaal zwart

Ik denk dat "loekendoe sr" zijn wagen als "corbillard" wil gebruiken in zijn vrije uurtjes . Ik zou toch voor wit gaan....
                            "Boenk oep" mijne beste deleepa want telkens ik uit dat " corbillardeke" stap zal ik wel "lijkbleek" uitslaan zeker. Alleen......... moet ik nog heeeeeeeeeel lang .....................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                              Alleen......... moet ik nog heeeeeeeeeel lang .....................
                              allee joh, 3maandjes nog
                              Last edited by ; 11/03/2011, 19:05.

Comment

• [quote=loekendoe sr;4483677]
                                Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten

"Boenk oep" mijne beste deleepa want telkens ik uit dat " corbillardeke" stap zal ik wel "lijkbleek" uitslaan zeker. Alleen......... moet ik nog heeeeeeeeeel lang .....................

Ik ben kontent da ge er kunt mee lachen, ... eind september, hm.... nog 6 maand, die zullen wel vlug voorbij zijn , alhoewel, dan kunt ge nog lang nadenken om je bestelling toch te veranderen in ne witte, ik heb dat tenslotte ook gedaan met mijne "chinese" (van zwart naar blauw)

Comment

• [quote=deleepa;4483714]
                                  Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten

Ik ben kontent da ge er kunt mee lachen, ... eind september, hm.... nog 6 maand, die zullen wel vlug voorbij zijn , alhoewel, dan kunt ge nog lang nadenken om je bestelling toch te veranderen in ne witte, ik heb dat tenslotte ook gedaan met mijne "chinese" (van zwart naar blauw)
                                  Ja ik lach wel, alleen...................... nogal groen. Maar ja, wat wil je met al dat wachten!

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@5.40 exhaust note

Comment

• [quote=Thebiemerke;

@5.40 exhaust note[/quote]

Lijkt mij niet slecht! Nog even afwachten tot het echte werk. Indien niet goed genoeg toch maar eens binnenspringen bij een AKRA DEALER

Comment

• Als dat in 't echt ook zo klinkt, amai!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Als dat in 't echt ook zo klinkt, amai!
                                          Zouden ze daar geen sportscats onder gestoken hebben

Comment

Working...
                                          X