Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJamma, da's wel e dreipuntzeskeuh!
echt, damn 'k dacht dat het de 3.0TurboGodweetwatnogwat-dinges van audi met 300pk was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteneikes, zoveel taxes
echt, damn 'k dacht dat het de 3.0TurboGodweetwatnogwat-dinges van audi met 300pk was
Da's een pure V8 Porsche moteur waar ze 2 cilinderkes afgepitst hemme mijnen beste!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKoppeke gevalle en blijve botsen? Ik moet NOOIT iets Audi-gerelateerd hebben hier, NOOIT zeg ik u!!!
Da's een pure V8 Porsche moteur waar ze 2 cilinderkes afgepitst hemme mijnen beste!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGekke uitspraak voor iemand die met een nep- R8 rondgereden heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteneikes, zoveel taxes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIs dat die trage prul die gebaseerd is op een schitterende Lambo LP560?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat ding dat zwaar moet onderdoen voor een SLS ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenPfff! Heb er al naast gestaan en die rijdende dildo is langs geen kanten sneller dan een LP560
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaren we niet aan het vergelijken met de R8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKoppeke gevalle en blijve botsen? Ik moet NOOIT iets Audi-gerelateerd hebben hier, NOOIT zeg ik u!!!
idd, sjieke R8-ITALIA
Comment
-
[quote=deleepa;4483596]Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten@ philip: nog een beetje meer cf op de witte en de oranje en we zijn er! ..........allemaal zwart
Ik denk dat "loekendoe sr" zijn wagen als "corbillard" wil gebruiken in zijn vrije uurtjes. Ik zou toch voor wit gaan....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenAlleen......... moet ik nog heeeeeeeeeel lang .....................
Comment
-
[quote=loekendoe sr;4483677]Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
"Boenk oep" mijne beste deleepa want telkens ik uit dat " corbillardeke" stap zal ik wel "lijkbleek" uitslaan zeker. Alleen......... moet ik nog heeeeeeeeeel lang .....................
Ik ben kontent da ge er kunt mee lachen, ... eind september, hm.... nog 6 maand, die zullen wel vlug voorbij zijn, alhoewel, dan kunt ge nog lang nadenken om je bestelling toch te veranderen in ne witte, ik heb dat tenslotte ook gedaan met mijne "chinese" (van zwart naar blauw)
Comment
-
[quote=deleepa;4483714]Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
Ik ben kontent da ge er kunt mee lachen, ... eind september, hm.... nog 6 maand, die zullen wel vlug voorbij zijn, alhoewel, dan kunt ge nog lang nadenken om je bestelling toch te veranderen in ne witte, ik heb dat tenslotte ook gedaan met mijne "chinese" (van zwart naar blauw)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAls dat in 't echt ook zo klinkt, amai!
Comment
Comment