Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• amai, wat een commentaren over deze machtige auto, ik krijg de indruk dat iedereen op dit forum met een wagen rijdt van + 300 pk.

prijs/prestaties/looks zijn er weinig concurrenten volgens mij en buiten de porsche club hier zijn er ook weinig die zich met de 1M kunnen meten op dit forum.

Kwestie van met de voeten op de grond te blijven.

PS: het is wel duidelijk dat ik zot ben van de 1M
    BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
      ik spaar door en koop een MP4-12C, das een auto van mijn hart, comfortabel en relatief discreet en toch super harcore als je wilt... oops sorry off-topic (euh, vorig model had een dubbele M-motor? )
      Ja dat is maar een beetje duurder dan een 1M.

En discreet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ja dat is maar een beetje duurder dan een 1M.

En discreet?
        Nu dat je't zegt, de 1M is supergoedkoop eigenlijk Ja, relatief discreet vgl. med Ferrari, Lambo en co alst geen oranjen is ofzo.

Serieus, waar ik naar toe wil is dat een straffe auto maken niet moeilijk is - een kart gaat ook snel en ligt ook strak op de weg. Nee, het is het compromis van bedrijfszekerheid, looks, kosten, comfort, rijplezier, prestaties etc. dat me aanspreekt. En ergens doet de RS3 dat beter, alleen vrees ik voor het rijplezie eens men de acceleratie gewoon is.

Zo had ik graag een echte sportversie van de eendjes gezien ipv van de gebakken lucht zijnde M-sport met enkel een dynamic ophanging en wat cosmetica. De 1M spreekt me uiteraard aan, maar tis er eigenlijk los over voor de meeste die eigenlijk niet meer willen dan een sportief eendje af fabriek om zich te amuseren op de binnenbaantjes... Zeg nu zelf, een 1M = ong. 370pk effectief, ne WRC is 300pk...

Toyoya/subaru gaat nu een lichte coupe rwd sportauto maken voor het enthusiast publiek, volgens mij had BMW dat lang geleden al met een echt sportief afgestelde 1-serie kunnen maken als ze zich niet blind staarden op hun lompe dikke bakken...

Qua marketing is de 1M dan weer erg geslaagd... en voor mij ook de ultieme sportieve BMW. Kleiner = beter... (beetje zoals een 458 de beste Ferrari is - maar niet zo goed als de MP4-12C ).

Over en uit.
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
          amai, wat een commentaren over deze machtige auto, ik krijg de indruk dat iedereen op dit forum met een wagen rijdt van + 300 pk.

prijs/prestaties/looks zijn er weinig concurrenten volgens mij en buiten de porsche club hier zijn er ook weinig die zich met de 1M kunnen meten op dit forum.

Kwestie van met de voeten op de grond te blijven.

PS: het is wel duidelijk dat ik zot ben van de 1M

goe geschreven

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Oke!

Aan alle gebruikers van de openbare weg [U]OPGELET ! : bestuurders van een 1M hebben een aparte manier van "rijden"

Aan de bestuurders gelieve MDM af te zetten dan kan iedereen meegenieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                Nu dat je't zegt, de 1M is supergoedkoop eigenlijk Ja, relatief discreet vgl. med Ferrari, Lambo en co alst geen oranjen is ofzo.

Serieus, waar ik naar toe wil is dat een straffe auto maken niet moeilijk is - een kart gaat ook snel en ligt ook strak op de weg. Nee, het is het compromis van bedrijfszekerheid, looks, kosten, comfort, rijplezier, prestaties etc. dat me aanspreekt. En ergens doet de RS3 dat beter, alleen vrees ik voor het rijplezie eens men de acceleratie gewoon is.

Zo had ik graag een echte sportversie van de eendjes gezien ipv van de gebakken lucht zijnde M-sport met enkel een dynamic ophanging en wat cosmetica. De 1M spreekt me uiteraard aan, maar tis er eigenlijk los over voor de meeste die eigenlijk niet meer willen dan een sportief eendje af fabriek om zich te amuseren op de binnenbaantjes... Zeg nu zelf, een 1M = ong. 370pk effectief, ne WRC is 300pk...

Toyoya/subaru gaat nu een lichte coupe rwd sportauto maken voor het enthusiast publiek, volgens mij had BMW dat lang geleden al met een echt sportief afgestelde 1-serie kunnen maken als ze zich niet blind staarden op hun lompe dikke bakken...

Qua marketing is de 1M dan weer erg geslaagd... en voor mij ook de ultieme sportieve BMW. Kleiner = beter... (beetje zoals een 458 de beste Ferrari is - maar niet zo goed als de MP4-12C ).

Over en uit.
                De 599 GTO is de beste Ferrari ;-)
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  " Den Clarkson" gaat U daar ferm in tegenspreken

Comment

• Aan de toekomstige 1M eigenaars, wat is jullie opzet ivm wintersettings en jullie ev.mods ?

Wie gaat er een ///M drive cursus volgen?

Ben benieuwd naar jullie ideeen en reacties .

Comment

Doe mij maar een Scuderia en een 612 voor is op verlof te gaan.

Afgelopen weekend een oranje 1M gezien. wat een kar
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                        " Den Clarkson" gaat U daar ferm in tegenspreken
                        "Den Clarkson" zegt dat omdat hij er niet mee kan rijden om dat die man nauwelijks zelfbeheersing heeft, zelfde reden waarom hij ook niet graag met een lotus rijdt.
                        Met een 458 met alle elektronica aan kan het kleinste kind een snelle lap zetten.
                        Maar soit terug on topic.

Ik ben ferm benieuwd naar de sound van zo een 1M.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

"Den Clarkson" zegt dat omdat hij er niet mee kan rijden om dat die man nauwelijks zelfbeheersing heeft, zelfde reden waarom hij ook niet graag met een lotus rijdt.
                          Met een 458 met alle elektronica aan kan het kleinste kind een snelle lap zetten.
                          Maar soit terug on topic.

Ik ben ferm benieuwd naar de sound van zo een 1M.

Bwaahh, ik denk dat voor iemand zoals U die veel ervaring heeft met Ferrari's het geluid dat zo'n emmeke uitprutteld nogal gaat tegenvallen.

Daarentegen voor iemand zoals ik ( kom nog niet tot aan de enkels van den Clarkson qua
                          autobeheersing) gaat dat wel bangelijk zijn. iN 1M

Comment

Aan de toekomstige 1M eigenaars, wat is jullie opzet ivm wintersettings en jullie ev.mods ?

Wie gaat er een ///M drive cursus volgen?

Ben benieuwd naar jullie ideeen en reacties .
                            Ik ga mijn originele velgen als winterset houden en metalgun color breytons race gts velgen als zomerwiel(1M in het wit), dak in carbon en verlaging van KW (ze zijn bezig met de ontwikkeling hiervan, achter 6a 8 weken komt het op de markt)

Waar moet je je inschrijven voor die ///M Cursus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                              Ik ga mijn originele velgen als winterset houden en metalgun color breytons race gts velgen als zomerwiel(1M in het wit), dak in carbon en verlaging van KW (ze zijn bezig met de ontwikkeling hiervan, achter 6a 8 weken komt het op de markt)

http/www.drivertraining@bmw.be er is nog plaats in oktober kostprijs € 590

Comment

Bedoel je de v3 serie?

Ik heb de originele wielset met winterbanden reeds thuis liggen. Nu is het enkel wachten

Comment

• http://www.youtube.com/watch?feature...&v=yWde2Ds9jz8

Comment

Bedoel je de v3 serie?

Ik heb de originele wielset met winterbanden reeds thuis liggen. Nu is het enkel wachten

Welke heb je dan als zomerset ?Ook de originele?

Comment

Welke heb je dan als zomerset ?Ook de originele?

Ja en ga mssn vooraan 265 en achteraan 285 steken als de PS2 's versleten zijn

Comment

• morgen eens kijken om offerte te laten maken, volgens dealer zou het nog mogelijk moeten zijn er eentje vast te krijgen, levertermijn zal wel niet van de minste zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Wow, die versnellingen zijn lang!
                                          Inderdaad belachelijk

180 in 3e
                                          Bij de E46 is het allemaal wat aanvaardbaarder.

http://www.youtube.com/user/VB2R http://www.vb2r.com https://www.facebook.com/pages/VB2R/123598734319864Test drivers : Vincent BAYLE ( VB2R car team )
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X