Nen ballon!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenCheck de voorwaarden op onze site.
Is die wedstrijd trouwens al gewonnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNope, veel spots maar geen foto's
morgen,Vrijdag, zaterdag en vooral zondag is de kans groot dat er een winnaar gaat zijn.
Morgen Regio Gent - Brussel
Vrijdag regio Kortrijk
Zaterdag regio Oudenaarde
Zondag regio Knokke
Hou jullie oogjes maar open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKan je morgen eens in Watermaal-Bosvoorde passeren?
Comment
-
kenteken
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat heb ik nu gewonnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenIs het voorste kenteken een sticker?Waar kan je die bekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenIs het voorste kenteken een sticker?Waar kan je die bekomen.
Comment
-
mag dat eigenlijk?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenmag dat eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichtenze heeft een refecterende achtergrond dus dat is okDe maat en ontbrekende 'B' echter? Maar 't is niet mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenmag dat eigenlijk?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNee, mag niet meer sinds de nieuwe nummerplaten.
En ik ga echt geen gaten boren in een splinternieuwe bumper !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls je plaat aan de richtlijnen voldoet is er toch geen probleem ?
En ik ga echt geen gaten boren in een splinternieuwe bumper !
- die is te klein
- die plaat is geen exacte replica van de achterste
Comment
-
Idd ik had dat vroeger met mijn Mini ook. Die was ook reflecterend maar ik heb wel 4x 50 euro boete kunnen betalen omdat het formaat te klein was2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie plaat voldoet niet aan de richtlijnen.
- die is te klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie plaat voldoet niet aan de richtlijnen.
- die is te klein
Comment
Comment