Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKlinkt toch goed zeker....OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKlinkt inderdaad zeer goed. Ik ben daarom niet negatief dat de nieuwe M3 ook een geblazen zescilinder krijgt.
Niets gaat boven revs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenyep
maar of de "klantenversie" ook zo "luid" zal zijn
Moest er in zo een lawaairijke omgeving een standaard 1M vertrekken je hoort hem bijlange niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenheren, het is 1m
en niet 1M
steekt genen M-moteur in
onderstel etc wel natuurlijk
Maar 't is wel een 1M en geen M1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDaar doet die hoofdletter niets aan he!!
Maar 't is wel een 1M en geen M1.
op papier is het niet eens een 1M
doch een M-coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenbescheidenheid siert een mens
op papier is het niet eens een 1M
doch een M-coupé
Dat was de Z3M al !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenTsss ! De heiligschenners !
Dat was de Z3M al !
maar 'k blijf het zeggen, 't rijdt verdomd HEEL erg LEUK
zalig bakske,
imho leuker dan de Carrera4 van mijn pa
(maar ik heb dan ook graag een bergske koppel onder 't voetje)
morgen terug naar Visé, wat oefenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenmaar 'k blijf het zeggen, 't rijdt verdomd HEEL erg LEUK
zalig bakske,
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPeter Beckers heeft voor zichzelf ook eentje besteld in het oranje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenMn 1M is ook eindelijk aangekomen bij Beckers te Genk ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenEindelijk! Nu zo snel mogelijk de baan op krijgen! Welk kleur had jij alweer gekozen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenIk heb ne witte genomen en heb er 20" breytons eronder laten steken in matt gunmetal,zwarte nieren en verlaging van H&R.Morgen is hij normaal klaar en afhaling zal woensdag zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenstraight-pipe imho
N54 kan je héél luid maken als je wilt
Comment
-
Last edited by Dequal; 21/08/2011, 22:29.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
Comment