Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    net getekend
    verwachte levering 25 april 2012

LOL?

waarom dan niet in Duitsland bestellen? Dan heb je hem wss nog rapper dan de mensen hier op het forum...

Comment

• Tegen dan is het oud model. Neen, als ik zo lang moest wachten, dan zou ik 'm niet moeten hebben.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb alle tijd, ik ben niet zo iemand die de eerste moet hebben. Die auto blijft ook in 2012 leuk.

Comment

• Exclusief zal 'm zeker blijven. Jij hebt duidelijk een eigenschap die ik niet heb: geduld...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Tegen dan is het oud model. Neen, als ik zo lang moest wachten, dan zou ik 'm niet moeten hebben.

²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              LOL?

waarom dan niet in Duitsland bestellen? Dan heb je hem wss nog rapper dan de mensen hier op het forum...
              en die hebben dan wss net hun bon getekend voor de leigtweight 2.0tt med idem pk en maar 1200kg
              voor levering sept 2012

bij M hebben ze duidelijk gezegd,
              dit is een 1M waarbij we binnen het tijdsbestek/budget alles wat we konden in een 1reeks hebben gestoken,
              de volgende 1M zal een compleet uitgewerkte M-car zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                bij M hebben ze duidelijk gezegd,
                dit is een 1M waarbij we binnen het tijdsbestek/budget alles wat we konden in een 1reeks hebben gestoken,
                de volgende 1M zal een compleet uitgewerkte M-car zijn

En op die manier een snellere auto maken dan de M3, dat zal niet gebeuren denk ik. Het zou commercieel zowat het stomste zijn dat BMW zou kunnen doen. Kijk maar naar wat Porsche doet met de Cayman R, ze houden hem netjes uit het vaarwater van de 911.

Comment

• Waarom niet, een 3 blijft nog altijd een pak praktischer dan een 1 Coupé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    En op die manier een snellere auto maken dan de M3, dat zal niet gebeuren denk ik. Het zou commercieel zowat het stomste zijn dat BMW zou kunnen doen. Kijk maar naar wat Porsche doet met de Cayman R, ze houden hem netjes uit het vaarwater van de 911.
                    M3 is toch ook sneller dan M5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      M3 is toch ook sneller dan M5?

Een M1 en een M3 liggen dichter bij elkaar dan een M3 en een M5.
                      BMW zal nooit toelaten dat de M1 sneller is, anders hadden ze echt wel wat meer pk-s uit het blok getrokken. Indien ze het wel doen denk dan maar direct aan een €100.000-versie van de 1M in limited edition.

Een M3 die sneller is dan een M5 daar verkoopt BMW geen 5 minder door...

Comment

• Op het salon eens beter kunnen bekijken en ik vind het een schitterend karretje

Dit is in mijn ogen de echte opvolger van de E30 M3. Zo breed en agressief.

Comment

• Het eerste dat in mij opkwam toen ik de foto's zag was lomp en overdreven

Maar op het salon had ik er eerst over gekeken... Misschien te snel conclusies getrokken aangezien hij toch niet zo snel opviel..
                          Al bij al spreekt hij mij (zoals de standaard 1 reeks) niet echt aan maar zal die ongetwijfeld zeer sterk zijn..

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Op het salon eens beter kunnen bekijken en ik vind het een schitterend karretje

Dit is in mijn ogen de echte opvolger van de E30 M3. Zo breed en agressief.
                          Geen hedendaagse auto kan het charisma van een e30 m3 benaderen in mijn ogen.. Maar laat dat nu ook de charme van zo'n oudere wagen zijn..

(persoonlijke mening natuurlijk )

Comment

• @bestellers: gaan jullie voor full option, of juist niet?
                            Bv. iemand met een 1M weet toch naar waar ie rijdt (mag ik hopen) en heeft dus geen GPS brol nodig..

Ik ga voor de lol een offertje vragen...
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                              Bv. iemand met een 1M weet toch naar waar ie rijdt (mag ik hopen) en heeft dus geen GPS brol nodig..
                              Miljaar, ik zal mijn bestelbon al maar annuleren dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Miljaar, ik zal mijn bestelbon al maar annuleren dan
                                sinds wanneer wil jij een auto die zijn pk's WEL op de grond krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Afknapper van formaat voor mij.
                                  Hoe belachelijk, als je gewicht wil besparen zaag er dan 2 uitlaatpijpen (4 is erover imo) af, of haal de GPS eruit ofzo
                                  GPS optie ;-)
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Ik sta ook zot van zo een BMW 1 M Coupé maar ik vind het niet correct zoiets te kopen tov mijn sociale omgeving ..

Iemand al meer IRL video's, of een start-up movie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                      Ik sta ook zot van zo een BMW 1 M Coupé maar ik vind het niet correct zoiets te kopen tov mijn sociale omgeving ..
                                      Hoezo 'niet correct' ??

Uw familie of vrienden zijn stichtende of werkende leden van Groen! ofzo ?
                                      Of allemaal Audi dealer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Ik sta ook zot van zo een BMW 1 M Coupé maar ik vind het niet correct zoiets te kopen tov mijn sociale omgeving ..

Iemand al meer IRL video's, of een start-up movie ?
                                        Heb hem gisteren, tijdens de afbraak van het salon, horen draaien en is toch een pak luider als een Z4 35is. Jammer genoeg geen filmpje van gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                          Heb hem gisteren, tijdens de afbraak van het salon, horen draaien en is toch een pak luider als een Z4 35is. Jammer genoeg geen filmpje van gemaakt.
                                          Hey,
                                          Zo'n Z435is dat is GEEN referentie
                                          Pffffft Pffffft, meer lawaai maakt dat niet
                                          Zal eens een filmpje zoeken

Comment

Working...
                                          X