Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag op de Ring gespot, zou om de eerste uitgeleverde gaan...
hallo,
zijn er toevallig geen fotoshops van een 1M sportshatch in omloop
(een witte met grijze velgen)
ben wel heel benieuwd en denk zelfs dat het er nog stukken beter zal uitzien dan de coupé
Ik heb deze kerel bezig gezien in zijn vorige post en ik moet zeggen, dat ik er niks van ken!
ik bedoel hiermee, hoe rij je een nieuwe wagen in?. Hij trekt op tot aan de rode zone en gaat
zijn snelheidslimiert opzoeken en dit met enkele honderden km's op de teller.
Hij beweert zijn VW en Toyota op een zelfde manier te hebben ingereden en later geen problemen ( +200k) mee gehad te hebben. Zijn Porsche daarentegen heeft hij milder behandeld tijdens de inrijperiode en dit bleek niet zo een goed idee geweest te zijn (volgens hem).
Ik dacht dat het steeds aangewezen was om gradueel op te bouwen, veel te schakelen en met steeds wisselende toerentallen te rijden. Deze kar krijgt dan ook nog eens een sevicebeurt
op 2k, daar waar de meeste huidige wagens maar pas op 20k tot 30k hun eerste sevicebeurt
krijgen. Om nog maar te zwijgen over alle problemen met de HPFP.
War zijn jullie ervaringen met dit blok en injectiepomp?
Ik heb deze kerel bezig gezien in zijn vorige post en ik moet zeggen, dat ik er niks van ken!
ik bedoel hiermee, hoe rij je een nieuwe wagen in?. Hij trekt op tot aan de rode zone en gaat
zijn snelheidslimiert opzoeken en dit met enkele honderden km's op de teller.
Hij beweert zijn VW en Toyota op een zelfde manier te hebben ingereden en later geen problemen ( +200k) mee gehad te hebben. Zijn Porsche daarentegen heeft hij milder behandeld tijdens de inrijperiode en dit bleek niet zo een goed idee geweest te zijn (volgens hem).
Ik dacht dat het steeds aangewezen was om gradueel op te bouwen, veel te schakelen en met steeds wisselende toerentallen te rijden. Deze kar krijgt dan ook nog eens een sevicebeurt
op 2k, daar waar de meeste huidige wagens maar pas op 20k tot 30k hun eerste sevicebeurt
krijgen. Om nog maar te zwijgen over alle problemen met de HPFP.
War zijn jullie ervaringen met dit blok en injectiepomp?
Alvast bedankt voor de reacties
1 M heeft het N54 blok, identiek aan de Z4 35is. Die 2000 km service is wel vreemd (waarschijnlijk marketing bullshit gezien dat op elke M zo wordt gedaan), een Z4 heeft dat bv niet nodig, of een andere N54 applicatie.
Problemen met de benzinepomp waren toch opgelost? Ik houd het alvast goed in de gaten bij onze 335i maar ik maak mij geen echte zorgen. Als het ooit zover komt dan is het rechtstreeks uit de garantie.
1 M heeft het N54 blok, identiek aan de Z4 35is. Die 2000 km service is wel vreemd (waarschijnlijk marketing bullshit gezien dat op elke M zo wordt gedaan), een Z4 heeft dat bv niet nodig, of een andere N54 applicatie.
Problemen met de benzinepomp waren toch opgelost? Ik houd het alvast goed in de gaten bij onze 335i maar ik maak mij geen echte zorgen. Als het ooit zover komt dan is het rechtstreeks uit de garantie.
Geen problemen meer? OK fijn zo, het hele verhaal daaromtrent heb ik niet gevolgd.
Ik heb voor alle zekerheid de garantieperiode toch maar verlengd naar 5 jaar.
Ivm die servicebeurt, het zou niet zozeer om een motoroliewissel gaan maar eerder van het differentieel (olie?) en ..... nog iets ,maar dat ontglipt me juist.
Geen problemen meer? OK fijn zo, het hele verhaal daaromtrent heb ik niet gevolgd.
Ik heb voor alle zekerheid de garantieperiode toch maar verlengd naar 5 jaar.
Ivm die servicebeurt, het zou niet zozeer om een motoroliewissel gaan maar eerder van het differentieel (olie?) en ..... nog iets ,maar dat ontglipt me juist.
Als de wagen zelfde diff heeft als de m3 is het normaal he.
M3 wordt op 2k ook geserviced met olie + diff olie.
Geen problemen meer? OK fijn zo, het hele verhaal daaromtrent heb ik niet gevolgd.
Ik heb voor alle zekerheid de garantieperiode toch maar verlengd naar 5 jaar.
Ivm die servicebeurt, het zou niet zozeer om een motoroliewissel gaan maar eerder van het differentieel (olie?) en ..... nog iets ,maar dat ontglipt me juist.
Ah juist, dat zou wel kunnen aangezien er daar een M diff onder steekt.
Comment