Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
    E vraagske: hoeveel emmekes zijn er hier in't zwart besteld (ik bedoel de kleur van de kar he!)

Comment

• Vandaag op de Ring gespot, zou om de eerste uitgeleverde gaan...

Comment

• tizzen amerikaantje

zwart vermomt de vormen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Vandaag op de Ring gespot, zou om de eerste uitgeleverde gaan...

Comment

hallo,

zijn er toevallig geen fotoshops van een 1M sportshatch in omloop
            (een witte met grijze velgen)
            ben wel heel benieuwd en denk zelfs dat het er nog stukken beter zal uitzien dan de coupé

groeten

Comment

Een canadees die op Bimmerpost zit:
              Hier de link met het verslag van zijn 'European Delivery'...

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

Comment

• Ik heb deze kerel bezig gezien in zijn vorige post en ik moet zeggen, dat ik er niks van ken!
                ik bedoel hiermee, hoe rij je een nieuwe wagen in?. Hij trekt op tot aan de rode zone en gaat
                zijn snelheidslimiert opzoeken en dit met enkele honderden km's op de teller.
                Hij beweert zijn VW en Toyota op een zelfde manier te hebben ingereden en later geen problemen ( +200k) mee gehad te hebben. Zijn Porsche daarentegen heeft hij milder behandeld tijdens de inrijperiode en dit bleek niet zo een goed idee geweest te zijn (volgens hem).
                Ik dacht dat het steeds aangewezen was om gradueel op te bouwen, veel te schakelen en met steeds wisselende toerentallen te rijden. Deze kar krijgt dan ook nog eens een sevicebeurt
                op 2k, daar waar de meeste huidige wagens maar pas op 20k tot 30k hun eerste sevicebeurt
                krijgen. Om nog maar te zwijgen over alle problemen met de HPFP.

War zijn jullie ervaringen met dit blok en injectiepomp?

Alvast bedankt voor de reacties

Comment

• wie wordt mijn held en laat zijn auto in het blauw wrappen?
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ik heb deze kerel bezig gezien in zijn vorige post en ik moet zeggen, dat ik er niks van ken!
                    ik bedoel hiermee, hoe rij je een nieuwe wagen in?. Hij trekt op tot aan de rode zone en gaat
                    zijn snelheidslimiert opzoeken en dit met enkele honderden km's op de teller.
                    Hij beweert zijn VW en Toyota op een zelfde manier te hebben ingereden en later geen problemen ( +200k) mee gehad te hebben. Zijn Porsche daarentegen heeft hij milder behandeld tijdens de inrijperiode en dit bleek niet zo een goed idee geweest te zijn (volgens hem).
                    Ik dacht dat het steeds aangewezen was om gradueel op te bouwen, veel te schakelen en met steeds wisselende toerentallen te rijden. Deze kar krijgt dan ook nog eens een sevicebeurt
                    op 2k, daar waar de meeste huidige wagens maar pas op 20k tot 30k hun eerste sevicebeurt
                    krijgen. Om nog maar te zwijgen over alle problemen met de HPFP.

War zijn jullie ervaringen met dit blok en injectiepomp?

Alvast bedankt voor de reacties
                    1 M heeft het N54 blok, identiek aan de Z4 35is. Die 2000 km service is wel vreemd (waarschijnlijk marketing bullshit gezien dat op elke M zo wordt gedaan), een Z4 heeft dat bv niet nodig, of een andere N54 applicatie.

Problemen met de benzinepomp waren toch opgelost? Ik houd het alvast goed in de gaten bij onze 335i maar ik maak mij geen echte zorgen. Als het ooit zover komt dan is het rechtstreeks uit de garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      1 M heeft het N54 blok, identiek aan de Z4 35is. Die 2000 km service is wel vreemd (waarschijnlijk marketing bullshit gezien dat op elke M zo wordt gedaan), een Z4 heeft dat bv niet nodig, of een andere N54 applicatie.

Problemen met de benzinepomp waren toch opgelost? Ik houd het alvast goed in de gaten bij onze 335i maar ik maak mij geen echte zorgen. Als het ooit zover komt dan is het rechtstreeks uit de garantie.
                      Geen problemen meer? OK fijn zo, het hele verhaal daaromtrent heb ik niet gevolgd.
                      Ik heb voor alle zekerheid de garantieperiode toch maar verlengd naar 5 jaar.
                      Ivm die servicebeurt, het zou niet zozeer om een motoroliewissel gaan maar eerder van het differentieel (olie?) en ..... nog iets ,maar dat ontglipt me juist.

Comment

• Er was er vandaag ook eentje op Spa Francorchamps.. knap ding!
                        Alvast een foto:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Geen problemen meer? OK fijn zo, het hele verhaal daaromtrent heb ik niet gevolgd.
                          Ivm die servicebeurt, het zou niet zozeer om een motoroliewissel gaan maar eerder van het differentieel (olie?) en ..... nog iets ,maar dat ontglipt me juist.
                          Als de wagen zelfde diff heeft als de m3 is het normaal he.
                          M3 wordt op 2k ook geserviced met olie + diff olie.

Comment

• shit ja, zij die zwart of wit bestellen hebben ongelijk.

Maar blauw blijft het mooiste...jammer dat ze het niet willen doen
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ah juist, dat zou wel kunnen aangezien er daar een M diff onder steekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                Valencia Orange is wel écht de kleur voor de 1M!

Comment

• Zal maar direct wat reserve velgen bestellen
                                  Steken fel naar buiten

Leuke thread van die Canadian

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                    Valencia Orange is wel écht de kleur voor de 1M!
                                    Teveel gouda gegeten?
                                    Black of laguna seca.

Comment

• Zwart is idd het meest geslaagd van de drie beschikbare kleuren ... Jammer dat er geen Individual-programma bestaat voor de 1
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nog een foto:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                        X