Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice!

Toch gezwicht voor de bi-turbo's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
      Dan zijn we met twee

IK heb hier trouwens de prijzen van AKRA; inox einddemper € 1600 excl btw
      titanium einddemper: € 2100 ecxl btw

Prijzen onder voorbehoud en bij benadering

Voor de complete lijn met collectors in inox: € 2000 ex btw
      idem titanium € 3750 ex btw

Leverbaar september maar je kan ze nu reeds bestellen bij psg
      ga toch gewoon naar skytune in maldegem....voor 700-1000 euro ben je gezet en die kerel is echt een kunstenaar. Die woont hier een paar km vandaan en zijn werk is echt proper en goed. Matthi's M5 had er ook een skytune pijp onder zitten en dat klonk echt machtig.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• For the record, tis een short termer

Comment

• Onderstaande 1M heb op de Ring gespot afgelopen zondag:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
            Wie buiten M3Power79 heeft zijn 1M al? Of heeft er al iemand een def. leveringsdatum ttz de wagen is al of gaat kortelings in productie of is klaar ?

Geduld is een schone deugd luidt het spreekwoord, wel "dieje" plezante bedenker zou ik ook wel eens een speekwoord willen toewerpen
            Volgende week wordt er 1 geleverd bij Monserez Kortrijk : oranje exterieur ...

Neen niet van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              ga toch gewoon naar skytune in maldegem....voor 700-1000 euro ben je gezet en die kerel is echt een kunstenaar. Die woont hier een paar km vandaan en zijn werk is echt proper en goed. Matthi's M5 had er ook een skytune pijp onder zitten en dat klonk echt machtig.
              Skytune als alternatief zien voor Akrapovic

precies of geluid de enige maatstaf is voor een aftermarket uitlaat.
              Liever standaard dan Skytune

Comment

• Dat is het hem net, skytune doet niet alleen geluid
                het draait hem allemaal om gewicht en eventueel extra vermogen, ook bij hem. Natuurlijk scheelt het wel wat pk's, maar hij heeft dan ook geen leger aan ingenieurs
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Voor mij is er echt geen vergelijk..

Akra levert titanium systemen aan Porsche. In zo'n uitlaat kruipt echt wel wat r&d..
                  Al eens zo'n Ti systeem van dichtbij gezien? Kwaliteit van de naden is echt super.

Skytune heeft zeker een plaats in de markt, maar naar mijn mening niet in dit segment.

Comment

• standaard is dat "way too silent"
                    en tita-uitlaatsysteem van een kleine 5K op een 1M lijkt me overkill

buiten No-NOIZ
                    is het een ERG leuke wagen om mee te rijden,
                    M-knopje maakt vreselijk veel verschil, chiptunen lijkt me dan ook overbodig,
                    benieuwd naar de foto's wanneer Bert&Co klaar zijn met de wax-it-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      standaard is dat "way too silent"
                      en tita-uitlaatsysteem van een kleine 5K op een 1M lijkt me overkill

buiten No-NOIZ
                      is het een ERG leuke wagen om mee te rijden,
                      M-knopje maakt vreselijk veel verschil, chiptunen lijkt me dan ook overbodig,
                      benieuwd naar de foto's wanneer Bert&Co klaar zijn met de wax-it-M
                      Van mij mag het gerust ook iets meer zijn maar ik vind de klank voor fabriek af te zijn echt niet slecht. Misschien omdat je nog niet echt doorgeduwd hebt of de uitlaat nog wat moet uitbranden. Tussen de 2&3.000 rmp klinkt die van mij best diep. Een betaalbare aftermarket oplossing zie ik zeker en vast zitten maar zoals je zelf zegt; geen 5K Tenzij ik toevallig eens een paar duizend zou vinden/winnen...

Comment

• Als ge strakskes in de omgeving van Bornem dat orange spel ziet rijden is er veel kans dat ik aan boord zit
                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                        2000 Bmw 320d
                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          Dat is het hem net, skytune doet niet alleen geluid
                          het draait hem allemaal om gewicht en eventueel extra vermogen, ook bij hem. Natuurlijk scheelt het wel wat pk's, maar hij heeft dan ook geen leger aan ingenieurs
                          Na uw tip ben ik even op hun site gaan kijken. Inderdaad veel keus, maar niets met cf tips.

Ik wil ook wel eens nagaan hoe hun volledige lijn er zou uitzien voor een 1M.

Bij AKRA of Eisenmann gaan we binnenkort het resultaat al kunnen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                            Als ge strakskes in de omgeving van Bornem dat orange spel ziet rijden is er veel kans dat ik aan boord zit
                            Ola! Week 35

Comment

Als ge strakskes in de omgeving van Bornem dat orange spel ziet rijden is er veel kans dat ik aan boord zit
                              Dat zou wel iet zijn voor u, Dragon!

Mss. het begin van een nieuwe rage op 't forum.

Comment

Ik verwacht een verslagje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                  Dat zou wel iet zijn voor u, Dragon!

Mss. het begin van een nieuwe rage op 't forum.
                                  Is al besteld van in Januari, eerste dag van het salon
                                  2000 Bmw 320d

Comment

Is al besteld van in Januari
                                    zo laat???????
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by ; 22/06/2011, 13:20.

Comment

• Toch al effe geleden Na het bekijken op het salon heb ik dezelfde dag naar de consessie gereden om te bestellen
                                      2000 Bmw 320d

Comment

Toch al effe geleden Na het bekijken op het salon heb ik dezelfde dag naar de consessie gereden om te bestellen
                                        WOW!!! Wist ik weer niet.
                                        Daar zal je wel veel plezier aan beleven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          zo laat???????
                                          Ziet er goed uit man! Shiny en veel beter dan de X-Drive modus

Comment

Working...
                                          X