Doe mij maar een witte, met M strepen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMust have BMW imo!
Zalig, al blijf ik kritisch naar de motor toe. Dit met een S54...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBen niet zo thuis in die codes, maar ik vermoed dat je 't dan over een atmo blok hebt zoals in de E46 (CSL) ?
Zou een emissie kwestie zijn, jammer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBen eens benieuwd naar de sound, volgens EVO viel die wat tegen maar zouden ze er nog aan werken tegen de release...
Zeker als ik zie welke zalige sounds ze halen uit de N54, BMW Performance uitlaat bijvoorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBen eens benieuwd naar de sound, volgens EVO viel die wat tegen maar zouden ze er nog aan werken tegen de release...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
vet! Overlaatst met een 335i coupé rondgereden.. Dat ging al hard, wat gaat dat worden met 300 kilo minder!
Hier een geluidfragmentje van die N54 in 335i:
+ YouTube Video
Hopelijk gaan ze dat geluid nog iets meer verruwen, het is tenslotte een M he..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenVanwaar de keuze voor de dubbele turbo?
Ik las her en der dat het nieuwe blok met enkele turbo zoveel beter zou zijn?.
En het is ook gewoon het blok uit de Z4 35.IS dacht ik ?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGewicht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSinds de CSL hebben alle M's dat zalige gegorgel van het geluid van de luchtinlaat. Onze M3 heeft dat ook. Dat gaat er niet meer zijn bij deze 1M.Sinds.. like.. forever zal het wel zijn
Alleen hebben ze bij de CSL de volumeknop helemaal naar rechts gedraaid.
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe F Bekijk Berichtenvet! Overlaatst met een 335i coupé rondgereden.. Dat ging al hard, wat gaat dat worden met 300 kilo minder!
Hier een geluidfragmentje van die N54 in 335i:
+ YouTube Video
Hopelijk gaan ze dat geluid nog iets meer verruwen, het is tenslotte een M he..
En waar haal jij die 300 kg vandaan?No way dat ze de 1M zo licht hebben kunnen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSinds de CSL?Sinds.. like.. forever zal het wel zijn
Alleen hebben ze bij de CSL de volumeknop helemaal naar rechts gedraaid.
Aan de sound te horen is dat de nieuwe N55, N54 zoals in de 1M klinkt toch nog anders. Heser precies.
En waar haal jij die 300 kg vandaan?No way dat ze de 1M zo licht hebben kunnen maken.
Het zou kunnen dat het de N55 is, weet het niet meer zeker. Het was een 335i van 2010
Comment
Comment