Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Doe mij maar een witte, met M strepen.

Comment

Must have BMW imo!

Zalig, al blijf ik kritisch naar de motor toe. Dit met een S54...

Comment

Ben eens benieuwd naar de sound, volgens EVO viel die wat tegen maar zouden ze er nog aan werken tegen de release...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Must have BMW imo!

Zalig, al blijf ik kritisch naar de motor toe. Dit met een S54...
          Ben niet zo thuis in die codes, maar ik vermoed dat je 't dan over een atmo blok hebt zoals in de E46 (CSL) ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Ben niet zo thuis in die codes, maar ik vermoed dat je 't dan over een atmo blok hebt zoals in de E46 (CSL) ?
            Idd.

Zou een emissie kwestie zijn, jammer...

Comment

Dé opvolger van de e30 M3 imo.

Wat een ongelooflijk dik ding.

Comment

Ben eens benieuwd naar de sound, volgens EVO viel die wat tegen maar zouden ze er nog aan werken tegen de release...
                Dat komt zeker goed.

Zeker als ik zie welke zalige sounds ze halen uit de N54, BMW Performance uitlaat bijvoorbeeld.

Comment

Sinds de CSL hebben alle M's dat zalige gegorgel van het geluid van de luchtinlaat. Onze M3 heeft dat ook. Dat gaat er niet meer zijn bij deze 1M.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

It ain't the prettiest thing on earth ... maar wat 'n vet hok.

Zijn er nog geen specs van? Gewicht? Aanpassingen? Exterieur- en interieurkleuren? Prijs- en optielijst?

Comment

Vet hok, alleen wat té uitbundig design misschien inderdaad. Als M past hij wel mooi naast de M3, met dezelfde spiegels, het middenstuk van de voorbumper in dezelfde vorm... Ben benieuwd naar het weggedrag.

Comment

Niet per se mooi, maar wel ongelofelijk vet.

19" velgen, als je dan bedenkt dat onder een E36 M3 nog standaard 17 lag en nu onder een ééntje al 19

Comment

Het zijn dan ook nog eens onwaarschijnlijk knappe velgen.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zalige kar. Enkel de zijkanten van de voorbumper vind ik minder geslaagd.

De M3 staat voor mij toch nog een paar plaatsen hoger op de verlanglijst, maar hij mag er zijn die M coupé

Comment

vet! Overlaatst met een 335i coupé rondgereden.. Dat ging al hard, wat gaat dat worden met 300 kilo minder!

Hier een geluidfragmentje van die N54 in 335i:

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hopelijk gaan ze dat geluid nog iets meer verruwen, het is tenslotte een M he..

Comment

Vanwaar de keuze voor de dubbele turbo?
                                Ik las her en der dat het nieuwe blok met enkele turbo zoveel beter zou zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Vanwaar de keuze voor de dubbele turbo?
                                  Ik las her en der dat het nieuwe blok met enkele turbo zoveel beter zou zijn?
                                  Het blok met dubbele turbo zou makkelijker te tunen zijn .
                                  En het is ook gewoon het blok uit de Z4 35.IS dacht ik ?
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Gewicht?
                                    Ik hou m'n hart wat vast... Dat ding smeekt om een stripkuur, rolkooi en kuipjes! Ik wil!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Sinds de CSL hebben alle M's dat zalige gegorgel van het geluid van de luchtinlaat. Onze M3 heeft dat ook. Dat gaat er niet meer zijn bij deze 1M.
                                      Sinds de CSL? Sinds.. like.. forever zal het wel zijn

Alleen hebben ze bij de CSL de volumeknop helemaal naar rechts gedraaid.

Oorspronkelijk geplaatst door Christophe F Bekijk Berichten
                                      vet! Overlaatst met een 335i coupé rondgereden.. Dat ging al hard, wat gaat dat worden met 300 kilo minder!

Hier een geluidfragmentje van die N54 in 335i:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hopelijk gaan ze dat geluid nog iets meer verruwen, het is tenslotte een M he..
                                      Aan de sound te horen is dat de nieuwe N55, N54 zoals in de 1M klinkt toch nog anders. Heser precies.

En waar haal jij die 300 kg vandaan? No way dat ze de 1M zo licht hebben kunnen maken.

Comment

Ik weet niet goed waarom precies, maar dit ding raakt mijn gevoelige snaar!

Volledig fan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Sinds de CSL? Sinds.. like.. forever zal het wel zijn

Alleen hebben ze bij de CSL de volumeknop helemaal naar rechts gedraaid.

Aan de sound te horen is dat de nieuwe N55, N54 zoals in de 1M klinkt toch nog anders. Heser precies.

En waar haal jij die 300 kg vandaan? No way dat ze de 1M zo licht hebben kunnen maken.
                                          300 kg lichter als de 335i he, al is dat misschien wat overdreven.. 100kg lijkt mij eerder haalbaar

Het zou kunnen dat het de N55 is, weet het niet meer zeker. Het was een 335i van 2010
                                          Last edited by ; 09/12/2010, 17:51.

Comment

Working...
                                          X