Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Gewicht valt goed mee. EU-gewicht is quasi rijklaar hé.

Dus de motor uit de Z4 35is.. ik ben nu wel eens benieuwd wat ze eraan gedaan hebben. Op 't eerste zicht lijkt het allemaal onveranderd stock N54..

0-200 doet hij in 17.3 seconden, wel sterk! Da's anderhalve seconde achter de E92/E90 M3.

Interieur is tof, al mis ik de M3-stoelen en mooiere tellers. Dat grijze gedoe doen ze al lang niet meer op M-modellen, nu is dat voorbehouden voor de 'is'. Geen fan ook van de (verplichte) oranje stitching.
    Zetels zijn inderdaad saai. Die Recaro kuipen van JCW en BMW Performance moeten daar in!
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Hij barst zo uit z'n voegen (...).
      zodat hij van bij een smaakloze tuningfirma uit de jaren '80 blijkt af te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Zoiets ja, brute kracht, dat wel

Comment

• Reden voor de zwaar uitgerolde achterwielkasten is omdat daaronder de achteras van de E9x M3 zit

Comment

• 55mm breder dan een gewone 1 coupe!

Das BMW 1er M Coupé wurde nun der Öffentlichkeit gezeigt. Sportwagenfans können auf der Detroit Motor Show den stärkste 1er aller Zeiten bewundern. Mit dicken Backen, 340 PS starkem Sechszylinder und umfangreicher Serienausstattung kostet das BMW 1er M Coupé mindestens 50.500 Euro.

Comment

• Ik denk wel dat die wielkasten IRL er fantastisch moeten uitzien zo lekker breed, volgens Chris Harris geeft het de auto echt karakter.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Ik denk wel dat die wielkasten IRL er fantastisch moeten uitzien zo lekker breed, volgens Chris Harris geeft het de auto echt karakter.
                Ik vind ze totaal niet staan onder die "kneuterige" koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Veeeeel beter .

Comment

• Geen grote fan van die voor en achterbumpers en van de spiegels. die extra (koel)sleuven links en recht in de bumpers zullen miss wel een technische reden hebben met visueel zijn ze niet mooi. tis precies een sjonny bumper uit den auto 5. Het interieur is wel prachtig.

Looks zijn natuurlijk wel ondergeschikt bij zo een wagen. Volgens mij rijdt zoiets retestrak

Comment

• Comment

• Ik vind 'm echt heel dik ogen, het mag er bruut uitzien zo gaan de vele 'jongeren' die 'm kopen mss niet optisch gaan verkloten. Moest ik 'm kopen zou het als het voor dagelijks is een zwarte en voor on track wit met de M-strepen erop...

Brede wielkassen achteraan was gewoon nodig, ze hebben gewoon de hele achteras van de M3 er onder gezwierd. Sommige vergelijk 'm van, bwa niet zoveel verschil met een 135i terwijl er mechanisch en zelfs motorisch heeel wat verschil is.

Dit ding remappen (of nog meer) en strippen, rolkooi erin en je hebt een circuitbom waar velen grote ogen van zullen trekken...

Mindere uitlaatsound komt idd door de turbo's maar dit moest zeker omdat hij anders bvb in USA de uitlaatgasnormen niet zou halen dacht ik gelezen te hebben. Geen schrik, er zullen aftermarket spullen genoeg verkocht worden!

Comment

• Welke kleuren zullen verkrijgbaar zijn ?
                          Le Mans blauw moet hier prachtig op zijn
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Welke kleuren zullen verkrijgbaar zijn ?
                            Check m'n photoshops hierboven...

Comment

Pfff zo weinig kleuren, dan toch maar de zwarte, wit haat ik en dat oranje is te .
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Geen rood dus?

Spijtig, wat zwarte of carbon accenten erop en vlam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Niet zo zeer fan van de looks.

22222

Voorkant vind ik nog wel vet, maar de rest is nogal uit proportie.

Comment

• Belgische prijs: 51.300 incl BTW!
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      Belgische prijs: 51.300 incl BTW!
                                      En de optielijst ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        En de optielijst ?
                                        Alles inclusief !!!

Comment

• Persfoto's afkomstig van Duitse minisite.

Last edited by ; 10/12/2010, 15:50.

Comment

Working...
                                          X