Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHij barst zo uit z'n voegen (...).
Comment
-
-
Reden voor de zwaar uitgerolde achterwielkasten is omdat daaronder de achteras van de E9x M3 zit
Comment
-
55mm breder dan een gewone 1 coupe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk denk wel dat die wielkasten IRL er fantastisch moeten uitzien zo lekker breed, volgens Chris Harris geeft het de auto echt karakter.
Comment
-
-
Geen grote fan van die voor en achterbumpers en van de spiegels. die extra (koel)sleuven links en recht in de bumpers zullen miss wel een technische reden hebben met visueel zijn ze niet mooi. tis precies een sjonny bumper uit den auto 5. Het interieur is wel prachtig.
Looks zijn natuurlijk wel ondergeschikt bij zo een wagen. Volgens mij rijdt zoiets retestrak
Comment
-
Ik vind 'm echt heel dik ogen, het mag er bruut uitzien zo gaan de vele 'jongeren' die 'm kopen mss niet optisch gaan verkloten.Moest ik 'm kopen zou het als het voor dagelijks is een zwarte en voor on track wit met de M-strepen erop...
Brede wielkassen achteraan was gewoon nodig, ze hebben gewoon de hele achteras van de M3 er onder gezwierd. Sommige vergelijk 'm van, bwa niet zoveel verschil met een 135i terwijl er mechanisch en zelfs motorisch heeel wat verschil is.
Dit ding remappen (of nog meer) en strippen, rolkooi erin en je hebt een circuitbom waar velen grote ogen van zullen trekken...
Mindere uitlaatsound komt idd door de turbo's maar dit moest zeker omdat hij anders bvb in USA de uitlaatgasnormen niet zou halen dacht ik gelezen te hebben. Geen schrik, er zullen aftermarket spullen genoeg verkocht worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenWelke kleuren zullen verkrijgbaar zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenCheck m'n photoshops hierboven....
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenCheck m'n photoshops hierboven...
Spijtig, wat zwarte of carbon accenten erop en vlam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNiet zo zeer fan van de looks.
22222
Voorkant vind ik nog wel vet, maar de rest is nogal uit proportie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBelgische prijs: 51.300 incl BTW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEn de optielijst ?
Comment
-
Comment