Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• veel geld voor een auto met machtige techiek/ prestaties maar het uiterlijk van een fout getunede johnnybak.

Laat de M1 badge eraf en iedereen spreekt over spuuglelijke tuning.

Nu plots met de M1 logo's erop vinden velen het een droomwagen?

Geef mij maar de discretere RS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
              veel geld voor een auto met machtige techiek/ prestaties maar het uiterlijk van een fout getunede johnnybak.

Ik ben van mening dat zo'n extraverte bumpers kunnen op een wagen zoals een 1M. Die auto is zeer performant en hij mag er dan ook zo uitzien. Staan deze bumpers op een 116 dan is dat fout en idd spuuglelijke tuning.

Maar in dit geval verantwoorden de prestaties het uiterlijk. Althans dat is mijn mening

Comment

• En volgens BMW hebben die andere bumpers ook nog effectief hun nut. Dat kan natuurlijk ook nog altijd marketingpraat zijn.

I like it!

Comment

• Spijtig dat er maar 3 kleuren zijn niet echt fan van dat oranje zou twijfelen tussen zwart of wit met lichte voorkeur voor wit Wel een 'tof' nieuw model Ik ben alvast aan het sparen.
                  Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                  Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                  BMW 320d
                  Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Ziet er enorm breed (en in mijn ogen ook knap) uit! Ik heb bij deze zowat de schrik dat hij niet zo bijzonder zal aanvoelen als de andere M's, maar ik ben benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Ik ben van mening dat zo'n extraverte bumpers kunnen op een wagen zoals een 1M. Die auto is zeer performant en hij mag er dan ook zo uitzien. Staan deze bumpers op een 116 dan is dat fout en idd spuuglelijke tuning.

Maar in dit geval verantwoorden de prestaties het uiterlijk. Althans dat is mijn mening
                      ja mss wel maar als het lelijk is op een 116 dan is het ook lelijk op een M1 ... de agressievere look is mss wel te verantwoorden maar het blijkt even lelijk als dezelfde bumpers op een 116

Comment

• Ik heb bij bmw een persmap gekregen, ik heb het inscant als pdf. Iemand die weet hoe ik dit kan delen met jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                          Ik heb bij bmw een persmap gekregen, ik heb het inscant als pdf. Iemand die weet hoe ik dit kan delen met jullie?
                          Mail hem naar mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                            veel geld voor een auto met machtige techiek/ prestaties maar het uiterlijk van een fout getunede johnnybak.

Het enige wat je tjoening zou kunnen vinden is de voorbumper. De rest is vooral omdat het gewoon breder moest zijn etc.
                            Ze maken tenminste eens iets anders dan zoals bij Audi waar elk model krak hetzelfde is. Ik vind 'm ook niet de mooiste maar ik vind het plaatje wel kloppen... Als je een M1 koopt voor de looks en je wil die soberder, dat klopt niet. Koop dan een gewone 1 eventueel met Mpack, mensen die zo'n M kopen willen wel iets anders dan de gewone 1reeks.

Comment

• 1-serie coupé on steroids en zo ziet hij er ook uit.
                              bijna 1600 kilo rijklaar,lekker sportief..
                              zijn er al circuittijden van deze bolide?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Mail hem naar mij
                                You have mail
                                (op je Wax-it account)

Comment

• Wat het exterieur betreft is er toch iets dat niet klopt met de verhoudingen. De wielen zijn te groot en hij staat dan ook nog eens te hoog op z'n poten.

Wat het interieur betreft vind ik het spijtig dat er geen alcantara is gebruikt in de stoelen. Ook vind ik de stoelen te 'luxueus' en niet 100% passend bij het concept.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Normaal kan iedereen de persmap hier downloaden
                                    Als ik alles goed gedaan heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Comment

• In 't saffierzwart vind ik 'm het knapst.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          In 't saffierzwart vind ik 'm het knapst.
                                          i'm with stupid
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X