Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Comment

• Prices:
      1M = 46,000$
      TT RS = 65,000$
      Cayman R = 66,000$

Comment

• Met het prijsvoordeel van de 1M, zou ik meteen een chip, uitlaat, enz kopen waardoor hij de rest echt zoek rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Alles inclusief !!!

Er zal nog wel een optielijst zijn. Ik heb de 135i full option en kom met nog wat Performance speeltjes al aan 70K. Het zou mij dus ten stelligste verwonderen dat daar nog geen lijstje opties zou bijkomen.
          BMW M2 Coupé
          Audi S5
          Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
            Er zal nog wel een optielijst zijn. Ik heb de 135i full option en kom met nog wat Performance speeltjes al aan 70K. Het zou mij dus ten stelligste verwonderen dat daar nog geen lijstje opties zou bijkomen.
            Dat was maar om te lachen. Sowieso dat er nog een optielijst is. Maak u maar geen zorgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
              Van zo'n 1-coupé moet ik niet veel hebben, maar deze daarentegen

Inpakken hoeft niet...
              Omwille van het M-label ?
              BMW M2 Coupé
              Audi S5
              Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Prices:
                1M = 46,000$
                TT RS = 65,000$
                Cayman R = 66,000$

1M kost toch rond de €50.000, de A3 RS ook rond de €50.000 de TT RS vanaf €56.500 ...

Comment

• Voor mij, maar dit is dan vanuit het standpunt als135i eigenaar, de perfecte M, vooral omwille van zijn compactheid. Ik rijd nu al bijna 2 jaar met de 135i. Fantastische wagen, nog geen seconde spijt van gehad, maar dit wordt wel het summum.
                  Je houdt van dit model of je verfoeit het, maar ik ben alvast meer dan overtuigd van de capaciteiten van dit concept en ben en blijf een echte lover. De M1 staat dan ook vooraan om mijn verlanglijst. Eens goed onderhandelen met mijn dealer en dan een verantwoorde beslissing nemen.
                  Last edited by febrero; 12/12/2010, 01:20.
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                    1M kost toch rond de €50.000, de A3 RS ook rond de €50.000 de TT RS vanaf €56.500 ...
                    Amerikaanse prijzen. Zullen wel kloppen zeker? Al zou ik denken dat de TT goedkoper is...

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
                    Voor mij, maar dit is dan vanuit het standpunt als135i eigenaar, de perfecte M, vooral omwille van zijn compactheid. Ik rijdt nu al bijna 2 jaar met de 135i. Fantastische wagen, og geen seconde spijt van gehad, maar dat wordt wel het summum.
                    Je houdt van dit model of je verfoeit het, maar ik ben alvast meer dan overtuigd van de capaciteiten van dit concept en ben en blijf een echte lover. De M1 staat dan ook vooraan om mijn verlanglijst. Eens goed onderhandelen met mijn dealer en dan een verantwoorde beslissing nemen.
                    Zal je de automaat niet teveel missen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Amerikaanse prijzen. Zullen wel kloppen zeker? Al zou ik denken dat de TT goedkoper is...

Zal je de automaat niet teveel missen?
                      Eigenlijk wel, en dat zal een serieus offer zijn, want de automaat bevalt mij toch zeer goed.
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Prices:
                        1M = 46,000$
                        TT RS = 65,000$
                        Cayman R = 66,000$
                        Sinds wanneer is meer kg/pk leading performance? (en dat komt dan van een officiële site, amai...)
                        Prijzen zijn wel raar, als je dat zou doortrekken naar euro zou de TT RS rond de 70000 euro moeten kosten...
                        Hier is het verschil veel kleiner.

Edit: TT RS is blijkbaar (nog) niet te krijgen in de VS, zullen ze dus gewoon omgerekend hebben in dollar?
                        Zie hier: http://blog.caranddriver.com/hooray-...-by-late-2011/
                        En die 46000 voor de 1M in de VS zijn ook nog maar speculaties...
                        Last edited by ; 12/12/2010, 01:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                          Sinds wanneer is meer kg/pk leading performance? (en dat komt dan van een officiële site, amai...)
                          Echt é wtf

Comment

• http://bmw.co.uk/bmwuk/index/0,,1156...-bmwuk,00.html

Onder Facts & Figures -> Compare ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              En het lijntje erboven mochten ze "normally aspirated" ook wel in t zwart zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
                                Eigenlijk wel, en dat zal een serieus offer zijn, want de automaat bevalt mij toch zeer goed.
                                de stap terug naar een manuele bak heeft een naam : masochisme...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Belgische prijs: 51.300 incl BTW!
                                  Catalogus met optielijst in het Duits, PDF ALERT!

Comment

• De 1M moet het rondje “Groene Hel” in 8 minuut 12 kunnen rijden. Dat is slechts 7 seconden langzamer dan een E92 M3, 1 seconde sneller dan de E60 M5, 10(!) seconden sneller dan de E46 M3 en zelfs 27 seconden sneller dan een 135i.

Bron: autoblog.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                                      Is het waar dat er maar een aantal stuks voor Belgie zijn gereserveerd?Wanneer is deze wagen leverbaar?
                                      Als ik het goed gehoord heb komen er 47 naar België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                        Als ik het goed gehoord heb komen er 47 naar België.
                                        De '1 M Coupé heeft toch geen beperkte oplage? Hij wordt toch gewoon gebouwd tot midden '12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                          De '1 M Coupé heeft toch geen beperkte oplage? Hij wordt toch gewoon gebouwd tot midden '12.
                                          Bron?

Het kan zijn dat ik verkeerd ben hoor, ik heb daarnet vernomen dat er maar 47 zouden zijn voor België.

Comment

Working...
                                          X