Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zal nog wel een optielijst zijn. Ik heb de 135i full option en kom met nog wat Performance speeltjes al aan 70K. Het zou mij dus ten stelligste verwonderen dat daar nog geen lijstje opties zou bijkomen.
Er zal nog wel een optielijst zijn. Ik heb de 135i full option en kom met nog wat Performance speeltjes al aan 70K. Het zou mij dus ten stelligste verwonderen dat daar nog geen lijstje opties zou bijkomen.
Dat was maar om te lachen. Sowieso dat er nog een optielijst is. Maak u maar geen zorgen!
Voor mij, maar dit is dan vanuit het standpunt als135i eigenaar, de perfecte M, vooral omwille van zijn compactheid. Ik rijd nu al bijna 2 jaar met de 135i. Fantastische wagen, nog geen seconde spijt van gehad, maar dit wordt wel het summum.
Je houdt van dit model of je verfoeit het, maar ik ben alvast meer dan overtuigd van de capaciteiten van dit concept en ben en blijf een echte lover. De M1 staat dan ook vooraan om mijn verlanglijst. Eens goed onderhandelen met mijn dealer en dan een verantwoorde beslissing nemen.
Voor mij, maar dit is dan vanuit het standpunt als135i eigenaar, de perfecte M, vooral omwille van zijn compactheid. Ik rijdt nu al bijna 2 jaar met de 135i. Fantastische wagen, og geen seconde spijt van gehad, maar dat wordt wel het summum.
Je houdt van dit model of je verfoeit het, maar ik ben alvast meer dan overtuigd van de capaciteiten van dit concept en ben en blijf een echte lover. De M1 staat dan ook vooraan om mijn verlanglijst. Eens goed onderhandelen met mijn dealer en dan een verantwoorde beslissing nemen.
Sinds wanneer is meer kg/pk leading performance? (en dat komt dan van een officiële site, amai...)
Prijzen zijn wel raar, als je dat zou doortrekken naar euro zou de TT RS rond de 70000 euro moeten kosten...
Hier is het verschil veel kleiner.
Edit: TT RS is blijkbaar (nog) niet te krijgen in de VS, zullen ze dus gewoon omgerekend hebben in dollar?
Zie hier: http://blog.caranddriver.com/hooray-...-by-late-2011/
En die 46000 voor de 1M in de VS zijn ook nog maar speculaties...
De 1M moet het rondje “Groene Hel” in 8 minuut 12 kunnen rijden. Dat is slechts 7 seconden langzamer dan een E92 M3, 1 seconde sneller dan de E60 M5, 10(!) seconden sneller dan de E46 M3 en zelfs 27 seconden sneller dan een 135i.
Comment