Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Bij BMW hebben ze al die marketing niet meer nodig. Eens de wagen er is verkoopt die zich vanzelf.
    Ferrari bvb had zelfs geen marketingafdeling tot 1993 of 1995 (weet het niet meer precies)

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        Ze lachen op de marketingafdeling van BMW gewoon met iedereen hè, maken ze zelf een spyvideo en sturen ze dat via hun eigen website de wereld in.

Comment

• Last edited by ; 22/12/2010, 18:21.

Comment

• Comment

• Comment

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Hm op dat filmpje vind ik hem eigenlijk niet mooi. De wielen zijn wat te groot voor een 1-reeks IMO, lijken bijna karrewielen
                AutoMinded.be

Comment

• Die oranje stiksels staan mij totaal niet aan, als je een oranje buitenkleur hebt misschien maar met wit of zwart is het maar mottig.
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                    Hm op dat filmpje vind ik hem eigenlijk niet mooi. De wielen zijn wat te groot voor een 1-reeks IMO, lijken bijna karrewielen
                    Wel dat vind ik ook. Ik denk dat hij knapper zal zijn met de 18" velgen van de E9x M3.

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Die oranje stiksels staan mij totaal niet aan, als je een oranje buitenkleur hebt misschien maar met wit of zwart is het maar mottig.
                    Je kan het interieur ook zonder oranje stiksels verkrijgen dacht ik ergens gelezen te hebben

Comment

dat heeft echt striping nodig, vreselijk kaal zo

Comment

Ziet er goed uit.
                        Zo mogen ze hem hier voor de deur zetten
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Allez toch nog altijd dezelfde speelgoed tellerpartij zoals we gewend zijn dus.

Comment

• Mijn nieuwe favoriete ketel .
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ziet er goed uit.
                              ja, in het wit worden de (té) wulpse vormen goed gecamoufleerd...

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De meesten vinden het koetswerk overdone, maar dat vind ik perfect. Wel is heel dat interieur 'mislukt' dankzij het ontbreken van kuipen en vreselijke tellers
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat een idioot vet ding toch...

Comment

• Vind hem wel te hoog staan vooraan.

Ja ja typisch ///M, bla bla bla.

Comment

• Die wielkasten achteraan zijn toch absurd .

Comment

Working...