Machtig breed, vooral zichtbaar op die laatste foto's!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Afknapper van formaat voor mij.
Hoe belachelijk, als je gewicht wil besparen zaag er dan 2 uitlaatpijpen (4 is erover imo) af, of haal de GPS eruit ofzo
Geen schuifdak voor de BMW 1 Serie M Coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAfknapper van formaat voor mij.
Hoe belachelijk, als je gewicht wil besparen zaag er dan 2 uitlaatpijpen (4 is erover imo) af, of haal de GPS eruit ofzo
http://www.autoblog.nl/archive/2010/...-serie-m-coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAfknapper van formaat voor mij.
Straks is het nog een afknapper dat er geen automaat in zit.
t is geen Mercedes he
Comment
-
En een //M heeft nu eenmaal 4 uitlaatpijpen, einde discussie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vind gewoon dat eens schuifdak veel bijdraagt qua rijplezier
Dat ze het dan op z'n minst als optie aanbieden hé, op een M3 kan het toch ook.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk ben het helemaal met je eens. Ik heb zelfs een schuifdaken fetish : D
Ik mis dat zooo hard hé, het is geweldig om met dat dakje open onder blote hemel te cruisen met een zacht windje door de auto. En je hoort de sound beter, echt meer genieten van het autorijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk mis dat zooo hard hé, het is geweldig om met dat dakje open onder blote hemel te cruisen met een zacht windje door de auto. En je hoort de sound beter, echt meer genieten van het autorijdenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenLang leve de cabrio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVroeger 2, nu 4. Things can change!
das normaal , je wilt toch bvb geen 2 mistlichten langs ene kant en langs de andere kant geen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk ben het helemaal met je eens. Ik heb zelfs een schuifdaken fetish : DOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWij hebben veel gemeenschappelijke fetishen
Ik mis dat zooo hard hé, het is geweldig om met dat dakje open onder blote hemel te cruisen met een zacht windje door de auto. En je hoort de sound beter, echt meer genieten van het autorijden
Comment
-
Hoe belachelijk, als je gewicht wil besparen zaag er dan 2 uitlaatpijpen (4 is erover imo) af, of haal de GPS eruit ofzoen ik die dacht de ze bij de m-divisie naar het hoogste aantal kilogram per pk streefde (tov de concurrenten).
hopelijk zetten ze rap "sport leichtbau" achter de 1m coupe.
desondanks een zeer begeerlijke kar die niet echt mooi is maar toch erg bruut voor de dag komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWij hebben veel gemeenschappelijke fetishen
Ik mis dat zooo hard hé, het is geweldig om met dat dakje open onder blote hemel te cruisen met een zacht windje door de auto. En je hoort de sound beter, echt meer genieten van het autorijdenHelemaal met je eens!
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
sigpic
Comment
Comment