Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Tellerpartij trekt op geen hol. Graag de klokjes genre E39 //M ... Zou er al veel volwassener uitzien.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        GTS met winterbanden?

        Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
        Tellerpartij trekt op geen hol. Graag de klokjes genre E39 //M ... Zou er al veel volwassener uitzien.
        Ja, dat grijs is een beetje jammer...

        Comment


        • Zalig agressief.





          Comment


          • beestig, enzo maar hed had erger gekund vind ik...

            Comment


            • Heb de "typisch BMW-lovers dat ze zo'n overdone gestylede auto toch nog mooi vinden"-storm eventjes voorbij laten gaan ... maar 'k kan toch ook niet anders dan 'm echt suuupervet vinden. Ja, 't is een zeer expressieve auto en de uitgangsbasis ('1 coupé) heeft issues wat mij betreft (iets te gedronken qua lijn), maar verdomme wat een beestig ding. 'k Zou 'm, denk ik, in 't wit verkiezen. Met striping nadien erop, genre BMW '1 BMW.SauberF1 Edition.



              Comment


              • Damn, ziet zo een 135i er plots iel uit
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

                Comment




                • Zo aub

                  Comment


                  • Ook.

                    Comment


                    • man die wagen is gewoon zalig! ik ben nog nooit zo stapelzot geweest van een wagen! de 1M is gewoon bruut, een passiewagen. Ik verkies hem boven eender welke BMW

                      Comment


                      • Wel zeer jammer dat z'n brute uiterlijk wordt bezoedeld door 't manco aan specifiek innerlijk karakter. Bij mij wringt dat nog altijd een beetje dat dat "maar een 135i met wat meer vermogen" is, dat 'ie in 't interieur de gewone sportzetels heeft en geen specifieke (M3-like) zetels oid, dat 'ie zo'n cheape tellertjes heeft, enz.

                        't Ding ziet eruit alsof 'ie 400pk heeft. Heeft 'ie niet. Maar is met een chipje snel verholpen.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Wel zeer jammer dat z'n brute uiterlijk wordt bezoedeld door 't manco aan specifiek innerlijk karakter. Bij mij wringt dat nog altijd een beetje dat dat "maar een 135i met wat meer vermogen" is, dat 'ie in 't interieur de gewone sportzetels heeft en geen specifieke (M3-like) zetels oid, dat 'ie zo'n cheape tellertjes heeft, enz.

                          't Ding ziet eruit alsof 'ie 400pk heeft. Heeft 'ie niet. Maar is met een chipje snel verholpen.
                          Ik had er graag kuipjes à la performance seats in gezien en een volledig alcantara dash enz

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                            Ik had er graag kuipjes à la performance seats in gezien en een volledig alcantara dash enz
                            Dat zal wel via Individual te regelen zijn denk ik?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Dat zal wel via Individual te regelen zijn denk ik?
                              Dat kan goed zijn, maar dat zijn toch zaken die je als standaard M-uitrusting zou verwachten...

                              Comment


                              • Dat laatste lijkt me utopie. En die Performance kuipjes zijn net zoals voor alle andere modellen ook gewoon beschikbaar.

                                Ik vind ze wel niet zo denderend zitten, om eerlijk te zijn. Er zit een bult op 2/3e hoogte van de leuning, die bij mij net onder de schouderbladen duwt, en waardoor ik echt geen goed gevoel heb bij de pasvorm. Dan zitten de GT2 en GT3 kuipjes bij Porsche bijvoorbeeld beduidend beter. En ze zijn ook ontieglijk duur ook, vind ik (weliswaar met airbag, maar toch).

                                Comment


                                • Op de 135i kan een BMW P.P. kit krijgen met zwaardere koeling en een remap, dan heb je ook zo'n 330 échte pk's.

                                  Het verschil met de M 1 Coupé is toch veel te klein dan.. Al kondigde BMW al op voorhand aan dat de focus bij de baby M vooral op handling zou liggen. Ik denk dat het een beetje een Cayman S-verhaal zal worden, fantastisch onderstel, maar het kan meer pk's verdragen (maar mag niet, want dan zou 'ie sneller dan een M3 zijn).

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Op de 135i kan een BMW P.P. kit krijgen met zwaardere koeling en een remap, dan heb je ook zo'n 330 échte pk's.

                                    Het verschil met de M 1 Coupé is toch veel te klein dan.. .
                                    De N55 haalt dikwijls zijn 306pk niet itt de N54 en ik dacht dat die kit maar goed was voor een kleine 20pk? Ik vermoed dat je maar iets van een 315-320pk eruit krijgt terwijl de 1M zijn 340 zeker zal halen. Dan nog ist verschil niet zo groot, maar de gretigheid van de motor zal misschien wel groter zijn.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Dat zal wel via Individual te regelen zijn denk ik?
                                      Individual bestaat niet op een 1-reeks
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

                                      Comment


                                      • En zelfs geen Individual Kundenwunsch.

                                        Muug jammer.

                                        Edit: tenzij voor de overheidsklanten in Duitsland, natuurlijk.

                                        Comment


                                        • instapmodelletje he.

                                          Zo een beetje de VW Fox van BMW zegmaar

                                          Comment

                                          Working...
                                          X