Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    instapmodelletje he.

Zo een beetje de VW Fox van BMW zegmaar
    VW Fox twin 2.0T FSI 270 met sequentiële bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      De N55 haalt dikwijls zijn 306pk niet itt de N54 en ik dacht dat die kit maar goed was voor een kleine 20pk? Ik vermoed dat je maar iets van een 315-320pk eruit krijgt terwijl de 1M zijn 340 zeker zal halen. Dan nog ist verschil niet zo groot, maar de gretigheid van de motor zal misschien wel groter zijn.
      Ah juist ja, 135i is nu ook N55. Maar die kit kon je krijgen voor de N54 135i en bracht het vermogen naar 326 pk op papier. Irl mag je zeker reken op dikke 330-335 pk zelfs. EVO had zo'n 135i PP als longtermer en zij waren toch redelijk te spreken over die kit.

Heb maar 1 dyno test gelezen vd N55, en die haalde quasi even veel als de N54.

Comment

• En nog wat beeldmateriaal:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Spijtig dat er geen alcantara is gebruikt voor de stuurvelg. Dat dan ingestikt met oranje was veel knapper geweest.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• love it!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Spijtig dat er geen alcantara is gebruikt voor de stuurvelg. Dat dan ingestikt met oranje was veel knapper geweest.
              En voor de zetels. Maar leder is optioneel zeker? Iemand een idee van de standaardbekleding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                ^^ ledere zetels zijn standaard.

Comment

• Is deze gewoon nog te bestellen bij de dealer? Wat zou de levertijd zijn? Vanaf mei, maar er zullen al een aantal wachtende voor u zijn wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                    Is deze gewoon nog te bestellen bij de dealer? Wat zou de levertijd zijn? Vanaf mei, maar er zullen al een aantal wachtende voor u zijn wss
                    Er zijn maar een 40-tal exemplaren voor België in 2011 gereserveerd, als die volzet zijn is het wachten op MY2012.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                      Er zijn maar een 40-tal exemplaren voor België in 2011 gereserveerd, als die volzet zijn is het wachten op MY2012.
                      Er zal van deze 1M Coupe normaalgezien geen MY 2012 komen...

T'zal dan wachten worden op de (hopelijk) opvolger! (F20 1-reeks)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                        Er zal van deze 1M Coupe normaalgezien geen MY 2012 komen...

T'zal dan wachten worden op de (hopelijk) opvolger! (F20 1-reeks)

Enig idee of ze al uitverkocht zijn?

Comment

Enig idee of ze al uitverkocht zijn?
                          Nope, maar de kans lijkt me reeël...

Aan de andere kant, gingen ze geen volledige jaarproductie maken ipv slechts 2700 stuks?
                          In dat geval zou het me sterk lijken dat er quota per land gelden, tenzij ze dit enkel voor de lancering doen.

Heb overigens ook geen idee op hoeveel stuks een volledige jaarproductie dan wel zou kunnen uitkomen...

Informeren bij je dealer zou ik zeggen

Comment

• Ik heb me hier toch ergens in dit topic laten wijsmaken dat de oplage ongelimiteerd is. Tot (of tot en met) 2012.

Comment

• Heb Alexanderr al een PM gestuurd, die zal me wel meer kunnen vertellen.. Hopelijk zijn ze nog beschikbaar, en duurt de levertijd niet te lang

Comment

Heb Alexanderr al een PM gestuurd, die zal me wel meer kunnen vertellen.. Hopelijk zijn ze nog beschikbaar, en duurt de levertijd niet te lang
                                Goesting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  Goesting?

Misschien wel ja

Comment

• Ik ook maar heb een klein ietsiepietsie probleemje dat budget ontbreekt
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat oudje is toch wel duizend keer knapper

Comment

• Comment

Working...
                                          X