Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De N55 haalt dikwijls zijn 306pk niet itt de N54 en ik dacht dat die kit maar goed was voor een kleine 20pk? Ik vermoed dat je maar iets van een 315-320pk eruit krijgt terwijl de 1M zijn 340 zeker zal halen. Dan nog ist verschil niet zo groot, maar de gretigheid van de motor zal misschien wel groter zijn.
Ah juist ja, 135i is nu ook N55. Maar die kit kon je krijgen voor de N54 135i en bracht het vermogen naar 326 pk op papier. Irl mag je zeker reken op dikke 330-335 pk zelfs. EVO had zo'n 135i PP als longtermer en zij waren toch redelijk te spreken over die kit.
Heb maar 1 dyno test gelezen vd N55, en die haalde quasi even veel als de N54.
Aan de andere kant, gingen ze geen volledige jaarproductie maken ipv slechts 2700 stuks?
In dat geval zou het me sterk lijken dat er quota per land gelden, tenzij ze dit enkel voor de lancering doen.
Heb overigens ook geen idee op hoeveel stuks een volledige jaarproductie dan wel zou kunnen uitkomen...
Comment