Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Mean machine!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Schitterende kleur. Net zoals op de M1 Hommage.
              Vooral hier:

Maar hij heeft precies ook wel een appelsien velleken

Comment

• Grappig. Welke merken zijn er nog vernoemd op deze foto ?

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• staat die op het salon ?
                    1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                      staat die op het salon ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                      Eerste batch voor België bedraagt idd maar een 40-tal wagens. Daarna gaat de productie gewoon door naargelang de vraag. Zal trouwens te zien zijn op het autosalon van Brussel in Alpine White

Comment

• Die oranje mag wel wat lager, en spacertjes !

Comment

• Ik wil eens een (niet gephotoshopte) zwarte zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

Maar hij heeft precies ook wel een appelsien velleken
                            Was me ook direct opgevallen. Kan een Wax-itter dat oplossen of is daar meer aan de hand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                              Was me ook direct opgevallen. Kan een Wax-itter dat oplossen of is daar meer aan de hand?
                              Dat kan opgelost worden (of toch grotendeels), maar het houdt risico's in.

Je moet namelijk een deel van je vernislaag gaan afschuren.

Je hebt dus het risico dat je teveel vernis wegneemt en je loopt het risico schade te maken die je niet meer opgelost krijgt zonder herspuiten.

Als alles dan toch goed verloopt zit je ook weer met het probleem dat je al veel vernis weg genomen hebt zodat je achtera geen zwarte correctie meer kan uitvoeren voor krassen enzo ...

Comment

• Tut tut tut, iets in appelsienkleur mag ook 'n appelsienvelleke hemme!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Tut tut tut, iets in appelsienkleur mag ook 'n appelsienvelleke hemme!
                                  doe mij toch maar deze:

mooi en strak
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Daar zou ik liever eens mee rijden, klopt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Dat kan opgelost worden (of toch grotendeels), maar het houdt risico's in.

Je moet namelijk een deel van je vernislaag gaan afschuren.

Je hebt dus het risico dat je teveel vernis wegneemt en je loopt het risico schade te maken die je niet meer opgelost krijgt zonder herspuiten.

Als alles dan toch goed verloopt zit je ook weer met het probleem dat je al veel vernis weg genomen hebt zodat je achtera geen zwarte correctie meer kan uitvoeren voor krassen enzo ...
                                      Jij zit voortdurend op de term "wax-it" te zoeken zeker... zo snel zeg..

Dus als dit je nieuwe wagen is: terugsturen naar fabriek? Het gevaar van kleurverschillen op nieuw gespoten onderdelen is dan toch ook groot?

Comment

• Morgen zie ik hem op de Autosport International beurs in Birmingham, ben beniewd!
                                        Zal wat fotokes maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                          Zo hoog op z'n poten...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X