Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenstaat die op het salon ?Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenEerste batch voor België bedraagt idd maar een 40-tal wagens. Daarna gaat de productie gewoon door naargelang de vraag. Zal trouwens te zien zijn op het autosalon van Brussel in Alpine White
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Maar hij heeft precies ook wel een appelsien velleken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenWas me ook direct opgevallen. Kan een Wax-itter dat oplossen of is daar meer aan de hand?
Je moet namelijk een deel van je vernislaag gaan afschuren.
Je hebt dus het risico dat je teveel vernis wegneemt en je loopt het risico schade te maken die je niet meer opgelost krijgt zonder herspuiten.
Als alles dan toch goed verloopt zit je ook weer met het probleem dat je al veel vernis weg genomen hebt zodat je achtera geen zwarte correctie meer kan uitvoeren voor krassen enzo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTut tut tut, iets in appelsienkleur mag ook 'n appelsienvelleke hemme!
mooi en strakCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDat kan opgelost worden (of toch grotendeels), maar het houdt risico's in.
Je moet namelijk een deel van je vernislaag gaan afschuren.
Je hebt dus het risico dat je teveel vernis wegneemt en je loopt het risico schade te maken die je niet meer opgelost krijgt zonder herspuiten.
Als alles dan toch goed verloopt zit je ook weer met het probleem dat je al veel vernis weg genomen hebt zodat je achtera geen zwarte correctie meer kan uitvoeren voor krassen enzo ...
Dus als dit je nieuwe wagen is: terugsturen naar fabriek? Het gevaar van kleurverschillen op nieuw gespoten onderdelen is dan toch ook groot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment