Eigenlijk is dit een heel lelijk ding... Maar ik ben er toch wild van
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk BerichtenEigenlijk is dit een heel lelijk ding... Maar ik ben er toch wild van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk BerichtenDoe mij de oudere zus maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenWelke motoronderdelen zijn er door //M aangepast?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenTe weinig
Genre scherpere nokkenassen, krukas lichter, vliegwiel lichter, koeling beter, verhoogd motortoerental etc...
Maar dus niet veel van dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenAls ze op het motordeksel een //M-teken zetten, verwacht je toch dat er bepaalde zaken van dat motorblok zijn aangepast...
Genre scherpere nokkenassen, krukas lichter, vliegwiel lichter, koeling beter, verhoogd motortoerental etc...
Maar dus niet veel van dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDe uitlaten konden wel beter op die 1M. Geen zo'n fan van.
En wat is dat in die lichtblokken, geeft z'n boze look indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendoe mij toch maar deze:
mooi en strak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKlopt, ze lijken er zo vlug vlug onder gelapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKlopt, ze lijken er zo vlug vlug onder gelapt.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat hebben ze toch allemaal nu?
Comment
Comment