Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alle beschikbare 1M Coupes voor België zijn blijkbaar al verkocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Proficiat beiden! Is het nu een beperkte oplage?
      Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in eerste instantie 40 voorzien zijn voor BeLux en dat er daarna nog extra worden gebouwd om aan de vraag te kunnen voldoen.

Geen beperkte oplage dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        alledrie "bevestigd"???
        Nee, ik tel onbevestigde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
          Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in eerste instantie 40 voorzien zijn voor BeLux en dat er daarna nog extra worden gebouwd om aan de vraag te kunnen voldoen.

Geen beperkte oplage dus.
          Verkoper zei daarjuist tegen mij, moesten ze hier uitverkocht zijn kan het zijn dat ze de aantallen reorganiseren . Dwz dat bv momenteel in Spanje de verkoop niet goed loopt en daardoor het aantal verdeelt wordt onder de andere landen. Meer productie staat zeker nog niet op het programme zei hij
          2014 Bmw 118d Estorill //M
          2000 Bmw 320d
          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
            Verkoper zei daarjuist tegen mij, moesten ze hier uitverkocht zijn kan het zijn dat ze de aantallen reorganiseren . Dwz dat bv momenteel in Spanje de verkoop niet goed loopt en daardoor het aantal verdeelt wordt onder de andere landen. Meer productie staat zeker nog niet op het programme zei hij
            Ze zijn idd bezig om quota van andere landen op te kopen om er hier meer te kunnen verkopen.

But what I found most interesting is Autoblog reporting that Dr. Segler definitively confirmed the BMW 1M is not limited in overall production numbers. He did qualify the statement by saying, "But they will be hard to get."

What does this mean exactly you may be asking yourself right now? To me, what I take from this is: BMW has put no artificial limit on production #s as has been reported on and off again, but there likely is some overall number of these cars that can physically be produced by BMW at a time, and the demand is out there to either match or exceed what BMW can actually produce. Thats the best I can come up with.

There you have it, no production limit.

Comment

• Proficiat Dragon !

Ga je die E36 M3 en 316i compact dan ook allebei houden ? (deze zou 'k dan verkopen!)

Welke opties heb je aangevinkt op je 1M Coupé ?

Comment

• Ze staan er al foto's, maar heb er ook een paar genomen op 't salon en wil ze jullie niet onthouden. Jullie geraken er toch niet op uitgekeken .

Comment

• Wie van het forum buiten Dragon hebben nog zo'n 1M besteld? I'm curious...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Wie van het forum buiten Dragon hebben nog zo'n 1M besteld? I'm curious...
                    ,Morgen zijn ze heel waarschijnlijk uitverkocht,er zijn er nog maar 9 beschikbaar vanaf morgenvroeg. Vandaag hebben ze er op salon 11 verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                      ,Morgen zijn ze heel waarschijnlijk uitverkocht,er zijn er nog maar 9 beschikbaar vanaf morgenvroeg. Vandaag hebben ze er op salon 11 verkocht.
                      Op het salon niet denk ik. Ikzelf ben vandaag ook naar het salon geweest en daar kon ik niet bestellen. Dus kon ik terugrijden naar mijn dealer in Deurne
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                        En voor de rest.....mijn bestelbon is getekend En zoals je kan zien is niets zeker! Als Bmw beslist dien draak krijgt er gene kan ik op mijn kin kloppen
                        Fack kerel, wat een wagenpark ga jij wel niet hebben

Dikke proficiat als die geconfirmeerd wordt

Comment

• Hoeveel verschillende verhalen zijn er wel niet over het al dan niet kunnen bestellen van een 1M en het al dan niet uitverkocht zijn

Comment

• Op het Salon vertelde de host van BMW mij dat de 1M voor dit jaar is uitverkocht.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De opties en prijzen voor Belgie zijn nog niet eens bekend.
                              Dealers kunnen nog geen order voor 1M ingeven.

Hoe kan ie dan al uitverkocht zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                                De opties en prijzen voor Belgie zijn nog niet eens bekend.
                                Dealers kunnen nog geen order voor 1M ingeven.

Hoe kan ie dan al uitverkocht zijn?
                                naar 't schijnt zijn ze allemaal opgekocht door de flikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  naar 't schijnt zijn ze allemaal opgekocht door de flikken

53500€ incl. en de opties staan ergens op de belgische perssite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Wie van het forum buiten Dragon hebben nog zo'n 1M besteld? I'm curious...
                                    De schoonpapa hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

53500€ incl. en de opties staan ergens op de belgische perssite.
                                      Voor dat geld koop ik mij liever dit:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk Berichten
                                        Ik ga weldra ook een bestelbon invullen. Hoeveel korting heb je gekregen (saloncondities ?).Meestal geeft men niet veel korting voor een nieuw model.
                                        Nog niet onderhandelt met mijn patron.(ik werk voor BMW) - Je moet in ieder geval op niet teveel rekenen gezien de exclusiviteit. Ik zal dat ook niet moeten doen trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Voor dat geld koop ik mij liever dit:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Awelja, als de verzekering meevalt hé. Tscheelt ook 1000€ in jaarlijkse taksen. Maar voor die prijs kan je idd zelfs een premium selection gaan zoeken in De. *dromen*

Comment

Working...
                                          X