Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
EDIT: Daarnet vernomen dat ik de zesde heb in België, er zijn er blijkbaar nog een paar in de tweede helft van april. Dit jaar is BEVESTIGD UITVERKOCHT maar het ziet er goed uit voor EXTRA productie voor dit jaar!!
Bevestigd uitverkocht = x aantal 1M's zijn toegewezen aan dealers in Belgie, maar nog niet alle 1M's zijn op dit moment al aan klanten verkocht.
Vandaag nog bij een dealer geweest die twee productie nummers toegewezen heeft gekregen voor 2011, maar nog geen klanten over de vloer heeft gehad die bestelbon getekend hebben.
Daar werd me ook bevestigd dat "M dealers" voorrang krijgen.
Vandaar dat m'n reguliere dealer me nog niet gebeld heeft om te zeggen dat ik een bestelbon kan komen tekenen, waar ik al een maand geleden om gevraagd had. Hij is dus blijkbaar geen "M dealer" .
Om M dealer te zijn moet je blijkbaar één M model in toonzaal hebben, en één M model in stock nemen.
Voor wie een 1M wil: betaal me een pint, en ik verklap welke dealer nog een productienummer heeft
Uiteindelijk maar wit besteld omdat mijn vrouw geen orange wou en de rest van de familie hier thuis zot zijn van witte auto's. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg want op wit zie je alles. Een tikje tegen de bumper,teervlekjes enz... op zwart zie je dat bijna niet
Goede keuze, daarna M-striping op laten maken.
Vlekken en spatten zie je op elke auto en dat maakt niet uit, teken dat men 'm gebruikt.
Uiteindelijk maar wit besteld omdat mijn vrouw geen orange wou en de rest van de familie hier thuis zot zijn van witte auto's. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg want op wit zie je alles. Een tikje tegen de bumper,teervlekjes enz... op zwart zie je dat bijna niet
Over die teervlekjes heb je gelijk, over de rest niet. Er is een immens verschil tussen mijn zwarte en mijne witte die ik nu heb. De zwarte was je en op het einde van de straat staat hij terug vol strepen. Als ik de zwarte een halve dag aan mijn deur liet staan lag er al een hoopje stof op van voorbij rijdend verkeer, de witte heeft daar geen last van enz...
Comment