Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
    Als alles dan goed verloopt zijn we hier met 3 dezelfde auto's
    Tis wreed! Wat een straf
    Hoeveel zijn er hier nu al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
      Eigenlijk sluit ik zwart ook nog niet uit . Als ik ze stuk voor stuk in het echt gezien heb dan beslis ik. Tijd tot eind april hiervoor.
      Wanneer zal je uw wagen krijgen?

Comment

• Mei, sjansaard
        Last edited by ; 18/01/2011, 22:11.

Comment

• idd, half mei om precies te zijn. Woehaaaaaa

EDIT: Daarnet vernomen dat ik de zesde heb in België, er zijn er blijkbaar nog een paar in de tweede helft van april. Dit jaar is BEVESTIGD UITVERKOCHT maar het ziet er goed uit voor EXTRA productie voor dit jaar!!
          Last edited by ; 19/01/2011, 13:50.

Comment

• Bevestigd uitverkocht = x aantal 1M's zijn toegewezen aan dealers in Belgie, maar nog niet alle 1M's zijn op dit moment al aan klanten verkocht.

Vandaag nog bij een dealer geweest die twee productie nummers toegewezen heeft gekregen voor 2011, maar nog geen klanten over de vloer heeft gehad die bestelbon getekend hebben.

Daar werd me ook bevestigd dat "M dealers" voorrang krijgen.
            Vandaar dat m'n reguliere dealer me nog niet gebeld heeft om te zeggen dat ik een bestelbon kan komen tekenen, waar ik al een maand geleden om gevraagd had. Hij is dus blijkbaar geen "M dealer" .

Om M dealer te zijn moet je blijkbaar één M model in toonzaal hebben, en één M model in stock nemen.

Voor wie een 1M wil: betaal me een pint, en ik verklap welke dealer nog een productienummer heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              Idd, maar als hij 400pk had ( alpina) dan reed hij een M3 verloren (in marketing/cafetoog-termen)
              Zonde dat Alpina daar ongetwijfeld niks wil/kan/mag aan veranderen. Nuja, 'kunnen' sowieso wel, maar ze zullen die ruimte niet krijgen van BMW.

Proficiat aan zij die 'r eentje besteld hebben!

Comment

• Godmiljaar zeg, drie kwart van de 1M's gaat hier op 't forum zitten blijkbaar! Goe bezig gasten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Godmiljaar zeg, drie kwart van de 1M's gaat hier op 't forum zitten blijkbaar! Goe bezig gasten.
                  nu gij nog een trackday organiseren op Anglesy park

bumper/uitlate: dit + ducktail, dat was beter geweest
                  Last edited by ; 19/01/2011, 16:09.

Comment

Ik heb ook getwijfeld tussen wit,zwart of orange

Uiteindelijk maar wit besteld omdat mijn vrouw geen orange wou en de rest van de familie hier thuis zot zijn van witte auto's. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg want op wit zie je alles. Een tikje tegen de bumper,teervlekjes enz... op zwart zie je dat bijna niet
                    Goede keuze, daarna M-striping op laten maken.

Vlekken en spatten zie je op elke auto en dat maakt niet uit, teken dat men 'm gebruikt.

Comment

• Comment

• Zwart is de meest geslaagde kleur vind ik precies. 1570 kilo is wel vrij veel voor dit geval

Comment

• moest minimaal 100kg lichter zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Zwart is de meest geslaagde kleur vind ik precies. 1570 kilo is wel vrij veel voor dit geval
                            Is dan ook met chauffeur, wat bagage en enkele liters brandstof inbegrepen.

Comment

• Zwart staat 'm goed

Comment

• Dat zwart, nog een tikkeltje agressiever..

Comment

Ik heb ook getwijfeld tussen wit,zwart of orange

Uiteindelijk maar wit besteld omdat mijn vrouw geen orange wou en de rest van de familie hier thuis zot zijn van witte auto's. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg want op wit zie je alles. Een tikje tegen de bumper,teervlekjes enz... op zwart zie je dat bijna niet
                                  Over die teervlekjes heb je gelijk, over de rest niet. Er is een immens verschil tussen mijn zwarte en mijne witte die ik nu heb. De zwarte was je en op het einde van de straat staat hij terug vol strepen. Als ik de zwarte een halve dag aan mijn deur liet staan lag er al een hoopje stof op van voorbij rijdend verkeer, de witte heeft daar geen last van enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
                                    Weet iemand of er een testwagen van komt in Bornem?

Verkoop jij dan je 135i maar aan mij

Comment

• Je kan hem nu configureren op de configurator op bmw.be. Ik denk wel dat de afbeeldingen nog niet echt kloppen...

Comment

• net getekend
                                        verwachte levering 25 april 2012

Comment

• 2012??

Comment

Working...
                                          X