Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
    Hoezo 'niet correct' ??

Uw familie of vrienden zijn stichtende of werkende leden van Groen! ofzo ?
    Of allemaal Audi dealer ?
    Ik denk dat jij iemand bent die sowieso al graag vreemde commentaren geeft op een type forum zoals dit maar toch ga ik het je even uitleggen ..

2 groepen waar ik al graag geen commentaar van zou krijgen :

1) Klanten
    2) Personeel

Voor de rest zijn er inderdaad weinig factoren die nog grote parten spelen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Ik denk dat jij iemand bent die sowieso al graag vreemde commentaren geeft op een type forum zoals dit maar toch ga ik het je even uitleggen ..

1) Klanten
      2) Personeel

Idd, onze pa hee ne porsche en mensen vragen of dat spel van mij is
      En of dat dat eig wel kan, met ne porsche bollen

Sommige bakken zijn er bljkbaar 'over'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        Idd, onze pa hee ne porsche en mensen vragen of dat spel van mij is
        En of dat dat eig wel kan, met ne porsche bollen

Sommige bakken zijn er bljkbaar 'over'
        Dat is em, als circuitbak bijzaak, maar als daily wel degelijk relevant. Tis daarom dat de RS3 mij "aanspreekt", met de juiste aankleding is het A3 als een ander... met een 1M heeft iedereen u gezien, te pas en, vooral, onpas...
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• denk je dat? Ik vind hem er uitzien als een getunede kleine BMW. debadge dat ding en dan enkel hopen dat ze de uitlaten niet zien/horen.

mensen zoals mijn ouders zien het verschil niet tussen een 3 en een M3, 5 of M5... maar een porsche boxster is wel "azo een koersmachien".
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            denk je dat? Ik vind hem er uitzien als een getunede kleine BMW. debadge dat ding en dan enkel hopen dat ze de uitlaten niet zien/horen.

mensen zoals mijn ouders zien het verschil niet tussen een 3 en een M3, 5 of M5... maar een porsche boxster is wel "azo een koersmachien".
            Dat laatste is UW fout

Comment

• Idd, neem hem in het zwart en de gemiddelde mens loopt er gewoon straal voorbij.

Comment

• Tegenwoordig zijn de mensen zo zot dat ze nog durven opzoeken wat je nu juist hebt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Idd, neem hem in het zwart en de gemiddelde mens loopt er gewoon straal voorbij.
                  Zijn er foto's van een irl zwarte? Dan weer zelf geen grote fan van een Black Duck ... ja tis lastig.
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Tegenwoordig zijn de mensen zo zot dat ze nog durven opzoeken wat je nu juist hebt ..
                    de-badgen...

Comment

Tegenwoordig zijn de mensen zo zot dat ze nog durven opzoeken wat je nu juist hebt ..
                      mijn ondergrondse-parking-buurvrouw van in de 80jaar oud
                      wist me te vertellen dat mijn roadsterV6 wel 52000euro koste

'k heb geantwoord: ZONDER opties

Comment

mijn ondergrondse-parking-buurvrouw van in de 80jaar oud
                        wist me te vertellen dat mijn roadsterV6 wel 52000euro koste

'k heb geantwoord: ZONDER opties
                        Heb je ook gezegd hoeveel Maxie kost?

Sommige mensen kunnen echt niet content zijn voor een ander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Heb je ook gezegd hoeveel Maxie kost?

Sommige mensen kunnen echt niet content zijn voor een ander.
                          geen idee wat die eig kost, werd in UK verkocht
                          dus ge zit met toen toch, zeer wisselende wisselkoersen
                          'k heb er alleszins te weinig voor betaald
                          dank U Amerikaanse Vastgoed EN Bankencrisis

PJH heeft op een roadtrip uitgerekend hoeveel Naft we verbruikten
                          dat was pas en wat dat in € kostte
                          Last edited by ; 24/01/2011, 18:23.

Comment

Hey,
                            Zo'n Z435is dat is GEEN referentie
                            Pffffft Pffffft, meer lawaai maakt dat niet
                            Zal eens een filmpje zoeken
                            Ik heb nu een paar keer met een 35is gereden en die is toch al 'luid'.
                            Die Z4 hoorde je niet draaien terwijl die 1M Coupe toch vanop afstand duidelijk hoorde...

Zo stil klinkt die toch niet:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

1) Klanten
                              2) Personeel

100% mee eens... mensen maken nu éénmaal graag de rekening van iemand anders.
                              Dit is niet enkel op gebied van wagens maar op gebied van alle 'luxe artikelen'...

Voorbeeld:
                              overlaatst hingen we een bord voor de etalage waarop vermeld stond dat de zaak voor 1 week ging sluiten wegens vakantie. De eerste klant die binnenkwam had dit bord gelezen en meteen kregen we de vraag naar waar we op reis gingen. 'Malta' zeiden we. Antwoord vd klant: gaan jullie nu weer op reis en dan nog naar Malta, dat is enkel weggelegd voor de rijke mens...

bijkomende info
                              => weer op reis = 1 maal per jaar sluit de winkel voor 2 weken...
                              => Malta = rijke mens??

conclusie
                              Een zelfstandige moet verdorie goed uitkijken wat hij doet, zegt en koopt.
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Hey psycho dad, tijd om je website onder handen te nemen ! En een officiëler e-mail adres is ook leuker

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Niet mijn ding, die kleur.

Comment

• Niet lelijk maar ik denk toch dat ik het bij wit ga houden met donkere velg
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X