Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Configureerbaar op bmw.be.

edit: zonder visuele aanpassing ngl. gekozen opties, heb ik de indruk...
    Last edited by ; 24/01/2011, 23:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Ma enfin... die uitlaten trekken toch echt op niks!? Hatelijk dat ze daar nu altijd zo'n 'dik' sierstuk moeten opsteken. Bah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Hey psycho dad, tijd om je website onder handen te nemen ! En een officiëler e-mail adres is ook leuker
        I know...
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Die uitlaten storen mij enorm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
            I know...
            Ik wil voor een kleine vergoeding wel iets in elkaar flansen

Toptip: zoek op internet gewoon een gratis sjabloon voor je website, daar staan soms echt professionele dingen tussen! Dan hoef je enkel wat kleine aanpassingen te doen en je hebt een mooie website die er niet uitziet alsof ze op 13 seconden is gemaakt

Edith zegt: om toch ook maar iets OT te zeggen: die uitlaten zijn afschuwelijk lelijk, steken echt veel te ver uit! Maar dat is enkel een kwestie van tijd dat een of ander tuner daar een mooi setje voor heeft gefabriceerd
            Last edited by EvO@d1rk.be; 25/01/2011, 01:00.
            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Denk ik er ook van. Aftermarket uitlaat (met klepjes) die goed luid gaat (als je 't wil), en gewoon eerlijke gepolierd edelstalen tipjes. Of zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Denk ik er ook van. Aftermarket uitlaat (met klepjes) die goed luid gaat (als je 't wil), en gewoon eerlijke gepolierd edelstalen tipjes. Of zwarte.
                Voila! dat moet het zijn! Steek dat ff vlug in productie gTa.

Comment

• Ik sta zot van dit karretje. Hoewel het eigenlijk helemaal niet RRD is.

Comment

Denk ik er ook van. Aftermarket uitlaat (met klepjes) die goed luid gaat (als je 't wil), en gewoon eerlijke gepolierd edelstalen tipjes. Of zwarte.
                    Kunnen die chromé spullen er niet gewoon af?

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Ik sta zot van dit karretje. Hoewel het eigenlijk helemaal niet RRD is.
                    Nee idd, twee deuren te weinig en geen mogelijkheid tot schuif/kantel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Ik sta zot van dit karretje. Hoewel het eigenlijk helemaal niet RRD is.
                      Ik sta zot van u schermafbeelding! Elke keer weer... Miljaar

Comment

• Inderdaad jammer dat 'ie niet in 't M estorilblauw metallic, of om bij de tijd te blijven, M montecarloblauw metallic verkrijgbaar is.

Of gewoon yum zilver.

...

En zo blijven we maar zagen. Vind 't al leuk dat er nog af en toe 'es zo'n auto op de markt wordt losgelaten. 'k Peins dat we over 10 jaar niet teveel zulks ni meer gaan moeten verwachten...

Comment

'k Peins dat we over 10 jaar niet teveel zulks ni meer gaan moeten verwachten...
                          Don't say that

Comment

• Ondanks het feit dat ik nog steeds vind dat de proporties van die 1 coupé niet kloppen, toch was ik al wat meer onder de indruk van dit speeltje toen ik hem irl in het wit zag op het salon. Toch wel een ferm bakske.

Comment

'k Peins dat we over 10 jaar niet teveel zulks ni meer gaan moeten verwachten...
                              Bwaa, er zal altijd een markt blijven zijn voor sportieve wagens, en dus zullen ze er altijd blijven maken volgens mij
                              Maar het zal inderdaad zonder potente benzinemotoren zijn, en ik ga die sound zo hard missen

Ontopic:

ik vind het vreemd dat er nog zoveel mensen voor wit kiezen, dat oranje is toch dé shit mijn gedacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                ik vind het vreemd dat er nog zoveel mensen voor wit kiezen, dat oranje is toch dé shit mijn gedacht!
                                U heeft nationalistische sympathieën met onze noorderburen? Geef mij maar wit met de rechtgeaardheid en eerlijkheid van een witte mars...
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Vandaag nog eens eventjes naar de stealer geweest en het autoke eens binnenin gaan bekijken omdat die van op het salon afgesloten was.Zeteltjes zitten goed, alles lijkt me goed afgewerkt. Alcantara op de tellerpartijen en inleglijsten is wel eventjes aanpassen maar het valt mee.
                                  Auto ook even gestart en ik moet zeggen met koude motor en stationair draaien het een ferm geluidje was. Nu nog even afwachten....een maand of 7
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                    Vandaag nog eens eventjes naar de stealer geweest en het autoke eens binnenin gaan bekijken omdat die van op het salon afgesloten was.Zeteltjes zitten goed, alles lijkt me goed afgewerkt. Alcantara op de tellerpartijen en inleglijsten is wel eventjes aanpassen maar het valt mee.
                                    Auto ook even gestart en ik moet zeggen met koude motor en stationair draaien het een ferm geluidje was. Nu nog even afwachten....een maand of 7
                                    Heb je dan al bevestiging gekregen van Belux?

Comment

Heb je dan al bevestiging gekregen van Belux?
                                      Verkoper heeft vandaag gezegd als er een datum op de bestelbon staat mag je er zeker van zijn dat hij geleverd wordt. Mensen die later besteld hebben krijgen de bestelbon waar op staat "geen quote" en deze zijn niet zeker tot maart als de quote's terug verdeeld worden dat hij zal geleverd worden.
                                      2000 Bmw 320d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                        Verkoper heeft vandaag gezegd als er een datum op de bestelbon staat mag je er zeker van zijn dat hij geleverd wordt. Mensen die later besteld hebben krijgen de bestelbon waar op staat "geen quote" en deze zijn niet zeker tot maart als de quote's terug verdeeld worden dat hij zal geleverd worden.
                                        Des te beter voor jou! Nu nog beslissen welke kleur

Comment

Des te beter voor jou! Nu nog beslissen welke kleur
                                          Zal bij wit blijven denk ik Ben juist in de showroom gaan kijken en wit staat hem goed.
                                          Het is trouwens de enige in Belgie die in de showroom staat, dus dat geluk had ik toch al om hem dan eens wat beter te bekijken en beluisteren tov op het salon waar ze hem hadden afgesloten
                                          2000 Bmw 320d

Comment

Working...
                                          X