Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tis wel degelijk de totale diameter die groter is, een 265/35R19 band heeft een beduidend grotere diameter (en omtrek) dan een 245/35R18 van een 135i...
Nu dat ik aan het twijfelen ben, heb ik een teken gekregen... daarjuist mijn eerste snelheidsboete op 13,5 jaar bezit van men rijbewijs. Opeens hoeft die 1M niet meer
Zojuist originele Duitse folder 1 M COUPE ontvangen !
Ik denk dat ik die eens ergens in pdf heb gezien. Is dat een ongeveer 20 pagina's tellend exemplaar met o.a. die foto in een pitbox?
By the way : ik ga eind maart naar BMW Welt om het Valencia Orange in het echt te zien en dan beslis ik definitief welke kleur het wordt. Vanaf 2 maart staat hij daar in het zwart en vanaf 15 maart definitief in het Valencia Orange. Jammer genoeg wordt de zwarte weggenomen als de oranje toekomt. Ik had ze nochtans allebei graag gezien, dan heb is ze alle drie in het echt gezien. Maar 2 x 1700 km rijden op 3 weken tijd is me wat teveel van het goede. De mensen verklaren me nu al zot ;-)
Ik denk dat ik die eens ergens in pdf heb gezien. Is dat een ongeveer 20 pagina's tellend exemplaar met o.a. die foto in een pitbox?
By the way : ik ga eind maart naar BMW Welt om het Valencia Orange in het echt te zien en dan beslis ik definitief welke kleur het wordt. Vanaf 2 maart staat hij daar in het zwart en vanaf 15 maart definitief in het Valencia Orange. Jammer genoeg wordt de zwarte weggenomen als de oranje toekomt. Ik had ze nochtans allebei graag gezien, dan heb is ze alle drie in het echt gezien. Maar 2 x 1700 km rijden op 3 weken tijd is me wat teveel van het goede. De mensen verklaren me nu al zot ;-)
dus als'm in geneva in 't oranje staat, kan ik naar München om 'm toch in 't zwart te zien staan
In BMW-Werk Leipzig een witte en valencia orange op band zien staan (okt. 2010) ; witte uitvoering ook op salon in Brussel zoals bekend ; enkel zwarte uitvoering nog niet in 't echt gezien ...
Vind hem in valencia orange toch wel speciaal hoor !
Comment