Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat ziet er een beetje fout uit, heeft iemand een foto van een 135i op 19" ter vergelijking?
    Edit: ziet er beter uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Dat ziet er een beetje fout uit, heeft iemand een foto van een 135i op 19" ter vergelijking?
      Edit: ziet er beter uit...

Dat is dik

Mijn volgende kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
        Tis wel degelijk de totale diameter die groter is, een 265/35R19 band heeft een beduidend grotere diameter (en omtrek) dan een 245/35R18 van een 135i...
        Ik bedoelde idd de totale omtrek.

Comment

• Nu dat ik aan het twijfelen ben, heb ik een teken gekregen... daarjuist mijn eerste snelheidsboete op 13,5 jaar bezit van men rijbewijs. Opeens hoeft die 1M niet meer
          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hahaha zalig

Comment

• Zoveel waarheid
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.

Comment

• Zojuist originele Duitse folder 1 M COUPE ontvangen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                      Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ... blijkbaar zo snel geklikt als nieuwe 1 M COUPE ... !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                          Zojuist originele Duitse folder 1 M COUPE ontvangen !
                          Ik denk dat ik die eens ergens in pdf heb gezien. Is dat een ongeveer 20 pagina's tellend exemplaar met o.a. die foto in een pitbox?

By the way : ik ga eind maart naar BMW Welt om het Valencia Orange in het echt te zien en dan beslis ik definitief welke kleur het wordt. Vanaf 2 maart staat hij daar in het zwart en vanaf 15 maart definitief in het Valencia Orange. Jammer genoeg wordt de zwarte weggenomen als de oranje toekomt. Ik had ze nochtans allebei graag gezien, dan heb is ze alle drie in het echt gezien. Maar 2 x 1700 km rijden op 3 weken tijd is me wat teveel van het goede. De mensen verklaren me nu al zot ;-)
                          Last edited by ; 04/02/2011, 10:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                            Ik denk dat ik die eens ergens in pdf heb gezien. Is dat een ongeveer 20 pagina's tellend exemplaar met o.a. die foto in een pitbox?

By the way : ik ga eind maart naar BMW Welt om het Valencia Orange in het echt te zien en dan beslis ik definitief welke kleur het wordt. Vanaf 2 maart staat hij daar in het zwart en vanaf 15 maart definitief in het Valencia Orange. Jammer genoeg wordt de zwarte weggenomen als de oranje toekomt. Ik had ze nochtans allebei graag gezien, dan heb is ze alle drie in het echt gezien. Maar 2 x 1700 km rijden op 3 weken tijd is me wat teveel van het goede. De mensen verklaren me nu al zot ;-)
                            dus als'm in geneva in 't oranje staat, kan ik naar München om 'm toch in 't zwart te zien staan

Comment

• Kan er iemand die hem al "gekocht" heeft, mij de prijs en levertijd eens PM'en aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                Kan er iemand die hem al "gekocht" heeft, mij de prijs en levertijd eens PM'en aub?
                                Wat is 't, een vet contract in de wacht gesleept?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                  Kan er iemand die hem al "gekocht" heeft, mij de prijs en levertijd eens PM'en aub?
                                  staan er toch al een paar op deez topic,
                                  mei/oktober/april2012
                                  en "geen korting" heb ik ook al gelezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Wat is 't, een vet contract in de wacht gesleept?
                                    Nee Ik wacht best een jaar of 2, en dan eentje op mobile

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    mei/oktober/april2012
                                    Veel te lang dus...

Comment

• In BMW-Werk Leipzig een witte en valencia orange op band zien staan (okt. 2010) ; witte uitvoering ook op salon in Brussel zoals bekend ; enkel zwarte uitvoering nog niet in 't echt gezien ...
                                      Vind hem in valencia orange toch wel speciaal hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        mei/oktober/april2012
                                        april 2012 3% korting

Comment

• Mooie sound.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X