Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klinkt beter dan een E46 M3. Qua uitlaatsound toch.

Comment

• Al wie een witte heeft mag mij eens PM'en :-)
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Mooie sound.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Ik erger me aan de fake lichaamstaal van die presentator ... zo met dat handje. Typisch Amerikaans zeker?
        AutoMinded.be

Comment

• Amai, nu bestellen en leveren midden 2012?

Comment

• Maakt inderdaad een lekker geluid.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                ik blijf er bij, het had de hatch moeten zijn
                ²²²²² , ik gok erop dat dat niet zou passen op de amerikaanse markt.

klinkt wel goed voor een Twinturbo-motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  Vlotte chauffeur.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Vlotte chauffeur.
                    Alst wa rapper gaat heeft ie precies moeite om zijn pinker te vinden... het ego past dus ook in het vakske BMW-rijder...
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                      Alst wa rapper gaat heeft ie precies moeite om zijn pinker te vinden... het ego past dus ook in het vakske BMW-rijder...
                      Tutut, tegenwoordig is dat de Audi-rijder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Tutut, tegenwoordig is dat de Audi-rijder.
                        In den tijd van de E39 was dat nog de bmw rijder
                        Last edited by ; 07/02/2011, 21:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Blij dat ik daar niet bij was!

Comment

• Waar staat er een 1M in de toonzaal in Belgie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                              Waar staat er een 1M in de toonzaal in Belgie?
                              Nergens. Momenteel zijn er wereldwijd slechts enkele pre-productie modellen die alle autoshows aandoen.
                              Echte productie start in maart. Misschien dat er dan eentje naar Bornem komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                                Nergens. Momenteel zijn er wereldwijd slechts enkele pre-productie modellen die alle autoshows aandoen.
                                Echte productie start in maart. Misschien dat er dan eentje naar Bornem komt.
                                De witte 1M Coupe is eentje van Bornem zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                  Maakt inderdaad een lekker geluid.
                                  Met het Ferrari-verhaal van Chris Harris op de achtergrond: wie zegt dat dit de productieuitlaat is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Audi, Bmw, Mercedes allemaal één pot nat. Het is het cocky-gehalte van de bestuurder die het hem doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                                      Waar staat er een 1M in de toonzaal in Belgie?
                                      Normaal gezien stond de witte van op het autosalon in de nieuwe vestiging van Center Auto aan het Wijnegem shoppingcenter. Hij stond daar zeker met de opening een aantal weken geleden. Stuur eens een mail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                                        Normaal gezien stond de witte van op het autosalon in de nieuwe vestiging van Center Auto aan het Wijnegem shoppingcenter. Hij stond daar zeker met de opening een aantal weken geleden. Stuur eens een mail
                                        De wagen staat er al een week niet meer, is terug naar Duitsland zeiden ze

Comment

• Klinkt zeer vet!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X