Klinkt beter dan een E46 M3. Qua uitlaatsound toch.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Al wie een witte heeft mag mij eens PM'en :-)Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik blijf er bij, het had de hatch moeten zijn, ik gok erop dat dat niet zou passen op de amerikaanse markt.
klinkt wel goed voor een Twinturbo-motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVlotte chauffeur.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenAlst wa rapper gaat heeft ie precies moeite om zijn pinker te vinden... het ego past dus ook in het vakske BMW-rijder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenTutut, tegenwoordig is dat de Audi-rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIn den tijd van de E39 was dat nog de bmw rijder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenWaar staat er een 1M in de toonzaal in Belgie?
Echte productie start in maart. Misschien dat er dan eentje naar Bornem komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk BerichtenNergens. Momenteel zijn er wereldwijd slechts enkele pre-productie modellen die alle autoshows aandoen.
Echte productie start in maart. Misschien dat er dan eentje naar Bornem komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenMaakt inderdaad een lekker geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIn den tijd van de E39 was dat nog de bmw rijder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenWaar staat er een 1M in de toonzaal in Belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenNormaal gezien stond de witte van op het autosalon in de nieuwe vestiging van Center Auto aan het Wijnegem shoppingcenter. Hij stond daar zeker met de opening een aantal weken geleden. Stuur eens een mail
Comment
Comment