Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Standaard M3-velgen zouden hem ook niet misstaan.
Comment
-
-
Dag aan alle 1M adepten! Ik volg jullie commentaren al een tijdje als gast en het leek me wel eens tijd om erbij te horen. Ik heb trouwens ook een emmetje in bestelling maar was verbaasd over de lange wachttijd ! Het lijkt mij leuk om van mekaar de eerste nieuwtjes te
mogen horen ivm met de "kleine" die op komst is. Indien ik soms met naar juliie normen" stomme" vragen mocht komen, wel sorry daarvoor ik ben nl. geen techneut.Last edited by loekendoe sr; 19/02/2011, 22:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenDag aan alle 1M adepten! Ik volg jullie commentaren al een tijdje als gast en het leek me wel eens tijd om erbij te horen. Ik heb trouwens ook een emmetje in bestelling maar was verbaasd over de lange wachttijd ! Het lijkt mij leuk om van mekaar de eerste nieuwtjes te
mogen horen ivm met de "kleine" die op komst is. Indien ik soms met naar juliie normen
" stomme" vragen mocht komen, wel sorry daarvoor ik ben nl. geen techneut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenDag aan alle 1M adepten! Ik volg jullie commentaren al een tijdje als gast en het leek me wel eens tijd om erbij te horen. Ik heb trouwens ook een emmetje in bestelling maar was verbaasd over de lange wachttijd ! Het lijkt mij leuk om van mekaar de eerste nieuwtjes te
mogen horen ivm met de "kleine" die op komst is. Indien ik soms met naar juliie normen
" stomme" vragen mocht komen, wel sorry daarvoor ik ben nl. geen techneut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenWanneer krijgt ge uw 'fat duck'?Volgens de sales executive wordt het oktober en zonder de optie " vette eend?"
daar ben ik zeker van na het checken van mijn optielijst.
U bent ook een 1M fan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenVolgens de sales executive wordt het oktober en zonder de optie " vette eend?"
U bent ook een 1M fan ?
We'll see
Ben niet echt een bmw-man, meer UK-lover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenVolgens de sales executive wordt het oktober en zonder de optie " vette eend?"
U bent ook een 1M fan ?
1M = vette eend. Vet als in breed, cool. Of vet.
Das ok als je geen techneut bent. Vragen welkom.
Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk al te moeilijk voor vele BMW rijdersST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEen 1-serie = eentje = eendje = eend
Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk al te moeilijk voor vele BMW rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEen 1-serie = eentje = eendje = eend
Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk al te moeilijk voor vele BMW rijders
Comment
-
De optie waar U hierboven naar verwijst is mij momenteel onbekend. Is dit beschikbaar op alle modellen in het gamma? Ik dacht van niet, anders zou dit item toch meer opgemerkt moeten
worden in het verkeer. Allezins heeft de reclameactie rond dit model, vooral de verwijzing naar de vereenvoudiging en het focussen op het rijden, mij overtuigd deze wagen te nemen.
Comment
-
Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk al te moeilijk voor vele BMW rijdersOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenBedankt voor de opheldering wat typering betreft.
De optie waar U hierboven naar verwijst is mij momenteel onbekend. Is dit beschikbaar op alle modellen in het gamma? Ik dacht van niet, anders zou dit item toch meer opgemerkt moeten
worden in het verkeer. Allezins heeft de reclameactie rond dit model, vooral de verwijzing naar de vereenvoudiging en het focussen op het rijden, mij overtuigd deze wagen te nemen.
Ik zie bijgod geen verwijzen naar een of andere optie hierboven eerlijk gezegd
Proficiat met het bestellen van de 1M wel, welke kleur wordt het? (oranje alstublieft)
Comment
Comment