Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
    Die van mij komt binnen in de week van 16 mei. Je moet maar eens komen piepen.
    In juni dan een ringtripje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
      Die van mij komt binnen in de week van 16 mei. Je moet maar eens komen piepen.
      Ja? Super! bedankt ik ga graag in op uw uitnodiging mocht ik ondertussen nog niet de kans gekregen hebben er eentje in Bornem te gaan bekijken. Mijn sales executive gaat tevens trachten een proefrit te organiseren.

Indien U ondertussen van zwart terug naar wit overschakeld lees ik het hier wel.
      Ik versta uw vertwijfeling op het vlak van kleur zeer goed. Nogmaals bedankt
      Last edited by loekendoe sr; 22/02/2011, 13:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
        Ja? Super! bedankt ik ga graag in op uw uitnodiging mocht ik ondertussen nog niet de kans gekregen hebben er eentje in Bornem te gaan bekijken. Mijn sales executive gaat tevens trachten een proefrit te organiseren.

Indien U ondertussen van zwart terug naar wit overschakeld lees ik het hier wel.
        Is dat een speciale term voor een 1M-verkoper, of zoiets?

Comment

Vanwaar ben je ergens in Antwerpen ?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
            In juni dan een ringtripje ?
            Zit er dik in want er moet zo snel mogelijk 2.000 km op de tacho! Zal wel via binnenbaantjes zijn want ik kan mij goed inbeelden dat autostrade niet de manier is om een wagen correct in te rijden. Ter plaatse zal het eerder een hamburgerke eten zijn dan de ring onveilig maken. Alhoewel 1 rondje op het gemak zal nog wel mogen, dan kan ik er een stickertje op kleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
              Is dat een speciale term voor een 1M-verkoper, of zoiets?
              Het stond zo op het naamkaartje van de autoverkoper, dus gebruik ik het ook zo.
              Maar ik heb geen idee of er zoiets als een specifieke M-verkoper bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Vanwaar ben je ergens in Antwerpen ?
                Ik ben woonachtig in de zuiderkempen.

Comment

Ik ben woonachtig in de zuiderkempen.
                  Jaja, de zuiderkempen maar ondertussen moet je nog hééééééééééééél lang wachten

Comment

Het stond zo op het naamkaartje van de autoverkoper, dus gebruik ik het ook zo.
                    Maar ik heb geen idee of er zoiets als een specifieke M-verkoper bestaat.

Comment

Ja inderdaad, deze lijken qua kleur perfect bij een oranje of witte uitvoering te passen, de diffusor heeft ook een grijze tint
                      Ik heb al een extra wintersetje voor mn 1M, idem als de originele maar in metalguncolor,bestaat al in replica.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                          Ik heb al een extra wintersetje voor mn 1M, idem als de originele maar in metalguncolor,bestaat al in replica.
                          Ziet er goed uit!

Als ik vragen mag, heb je ze in de afm. zoals de 270M dewelke BMW aanbied als winterpakket.

Zijn ze ook in andere kleuren verkrijgbaar, en zo ja, welk merk en hoeveel kosten ze?

Comment

Ziet er goed uit!

Als ik vragen mag, heb je ze in de afm. zoals de 270M dewelke BMW aanbied als winterpakket.

Zijn ze ook in andere kleuren verkrijgbaar, en zo ja, welk merk en hoeveel kosten ze?
                            Ze hebben dezelfde et waarde , vanvoor 8.5x19" en achter 9.5x19",verkrijgbaar in Metalgun en zilver, meer info PM

Comment

Ze hebben dezelfde et waarde , vanvoor 8.5x19" en achter 9.5x19",verkrijgbaar in Metalgun en zilver, meer info PM
                              Bedankt voor de inl. tot zover.
                              Indien het prijsverschil minder dan € 500 is dan ga ik voor de originele.
                              De verkoper heeft me trouwens een mooie korting beloofd.

Comment

Bedankt voor de inl. tot zover.
                                Indien het prijsverschil minder dan € 500 is dan ga ik voor de originele.
                                De verkoper heeft me trouwens een mooie korting beloofd.
                                Moet dat niet zijn:
                                "Mijn sales executive heeft me trouwens een mooie korting beloofd."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                  Moet dat niet zijn:
                                  "Mijn sales executive heeft me trouwens een mooie korting beloofd."
                                  TOUCHE !!!

Comment

Ben je zeker van die 8.5vr en 9.5ar?
                                    Ik lees 9vr en 10ar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      Ik lees 9vr en 10ar
                                      Dacht idem als de csl's, maar kan wel 9 en 10J zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        Ik lees 9vr en 10ar
                                        Is idd 9 & 10 maar ik ben eens benieuwd naar het gewicht van de replica's. Mijn wagen zal niet buiten komen in de winter maar ik denk wel van mijn OEM' in gunmetal te steken. Ofwel koop ik een setje 18" Breytons in gunmetal...

Comment

• Comment

Working...
                                          X