Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die van mij komt binnen in de week van 16 mei. Je moet maar eens komen piepen.
Ja? Super! bedankt ik ga graag in op uw uitnodiging mocht ik ondertussen nog niet de kans gekregen hebben er eentje in Bornem te gaan bekijken. Mijn sales executive gaat tevens trachten een proefrit te organiseren.
Indien U ondertussen van zwart terug naar wit overschakeld lees ik het hier wel.
Ik versta uw vertwijfeling op het vlak van kleur zeer goed. Nogmaals bedankt
Ja? Super! bedankt ik ga graag in op uw uitnodiging mocht ik ondertussen nog niet de kans gekregen hebben er eentje in Bornem te gaan bekijken. Mijn sales executive gaat tevens trachten een proefrit te organiseren.
Indien U ondertussen van zwart terug naar wit overschakeld lees ik het hier wel.
Is dat een speciale term voor een 1M-verkoper, of zoiets?
Vanwaar ben je ergens in Antwerpen ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Zit er dik in want er moet zo snel mogelijk 2.000 km op de tacho! Zal wel via binnenbaantjes zijn want ik kan mij goed inbeelden dat autostrade niet de manier is om een wagen correct in te rijden. Ter plaatse zal het eerder een hamburgerke eten zijn dan de ring onveilig maken. Alhoewel 1 rondje op het gemak zal nog wel mogen, dan kan ik er een stickertje op kleven
Is dat een speciale term voor een 1M-verkoper, of zoiets?
Het stond zo op het naamkaartje van de autoverkoper, dus gebruik ik het ook zo.
Maar ik heb geen idee of er zoiets als een specifieke M-verkoper bestaat.
Het stond zo op het naamkaartje van de autoverkoper, dus gebruik ik het ook zo.
Maar ik heb geen idee of er zoiets als een specifieke M-verkoper bestaat.
Ze hebben dezelfde et waarde , vanvoor 8.5x19" en achter 9.5x19",verkrijgbaar in Metalgun en zilver, meer info PM
Bedankt voor de inl. tot zover.
Indien het prijsverschil minder dan € 500 is dan ga ik voor de originele.
De verkoper heeft me trouwens een mooie korting beloofd.
Bedankt voor de inl. tot zover.
Indien het prijsverschil minder dan € 500 is dan ga ik voor de originele.
De verkoper heeft me trouwens een mooie korting beloofd.
Moet dat niet zijn:
"Mijn sales executive heeft me trouwens een mooie korting beloofd."
Ben je zeker van die 8.5vr en 9.5ar?
Ik lees 9vr en 10ar
Is idd 9 & 10 maar ik ben eens benieuwd naar het gewicht van de replica's. Mijn wagen zal niet buiten komen in de winter maar ik denk wel van mijn OEM' in gunmetal te steken. Ofwel koop ik een setje 18" Breytons in gunmetal...
Comment