Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Meer foto's:
          http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=496588

Comment

• Zo hoog op z'n poten

Wel vet in 't zwart

Comment

• Breedheid

Comment

• Zo is ie perfect !!!! (althans voor mij)

Comment

• Wanneer is de definitieve voorstelling of lancering in de toonzalen hier in Belgie van de 1M?

Comment

• Zwart is toch overduidelijk de beste kleur hoor.

Comment

• Comment

• ik zou toch voor frozen grey gaan in wrap achteraf... dit staat'm ZO goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Alles in 't zwart aub.

PS:ik ben zelfstandig hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                            Zo is ie perfect !!!! (althans voor mij)
                            Ik zou toch wit of oranje nemen hoor. (bekijk de foto's van Phil maar). Maar je hebt nog héééééééél lang om te wijzigen hé .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                              Ik zou toch wit of oranje nemen hoor. (bekijk de foto's van Phil maar). Maar je hebt nog héééééééél lang om te wijzigen hé .

Zal't gaan ja ! En nog eens iets: kruipt terug in uw eigen kot bij de chinezen! Hoe spreek ge dat trouwens uit in het chinees ne VOLVO XC 60?

Comment

• Nog wat carbon aan toegevoegd.

Last edited by ; 10/03/2011, 12:35.

Comment

• En weer wat verder uitgewerkt...

Comment

• @ philip: nog een beetje meer cf op de witte en de oranje en we zijn er! ..........allemaal zwart

PS: zou je de omlijsting van de niertjes in VO kunnen zetten op de BSM (zonder cf) en met de lichte velgen ? alvast bedankt voor de huidige transf.

Comment

• Ik word oud geloof ik, BSM...VO...cf?

Ah well, het verhaal apen en ringen. Hij zal wel goed rijden maar ik vind het niet moeder mooiste.
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                        Ik word oud geloof ik, BSM...VO...cf?
                                        Kleuren: resp. black sapphire metallic & Valencia Orange.

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                        niet moeder mooiste.
                                        Maar wel moeders dikste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                                          PS: zou je de omlijsting van de niertjes in VO kunnen zetten op de BSM (zonder cf) en met de lichte velgen ? alvast bedankt voor de huidige transf.
                                          Zeker dat je dat zou doen?? Zal straks eens een probeersel maken...

Comment

Working...