Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
PS:ik ben zelfstandig hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenZo is ie perfect !!!! (althans voor mij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenIk zou toch wit of oranje nemen hoor. (bekijk de foto's van Phil maar). Maar je hebt nog héééééééél lang om te wijzigen hé .
Zal't gaan ja ! En nog eens iets: kruipt terug in uw eigen kot bij de chinezen! Hoe spreek ge dat trouwens uit in het chinees ne VOLVO XC 60?
Comment
-
Ik word oud geloof ik, BSM...VO...cf?
Ah well, het verhaal apen en ringen. Hij zal wel goed rijden maar ik vind het niet moeder mooiste.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenIk word oud geloof ik, BSM...VO...cf?Kleuren: resp. black sapphire metallic & Valencia Orange.
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichtenniet moeder mooiste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenPS: zou je de omlijsting van de niertjes in VO kunnen zetten op de BSM (zonder cf) en met de lichte velgen ? alvast bedankt voor de huidige transf.
Comment
Comment