Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Kleuren: resp. black sapphire metallic & Valencia Orange.
    Zeg dat dan gewoon. Nerds.

American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• en de cf is carbonfieber
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Op verzoek: BSM met VO niertjes.

Comment

• Voor de gewone mensen onder ons: ne zwarte met oranje tjoening.

Maar 't zwart gaat 'm nog redelijk af.
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Op verzoek: BSM met VO niertjes.

Bedankt philip en als ge nog wat wilt toveren moogt ge de M spiegeltjes en ev. nog een onderlip toevoegen en in VO zetten. Ook het embleem als dat gaat (zie Vorsteiner).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
              Bedankt philip en als ge nog wat wilt toveren moogt ge de M spiegeltjes en ev. nog een onderlip toevoegen en in VO zetten. Ook het embleem als dat gaat (zie Vorsteiner).
              Euh...dit is een grapje veronderstel ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                Euh...dit is een grapje veronderstel ik?
                Mischien ................mischien niet? kijk, als BMW het interieur van oranje stiksel voorziet dan kan een fantazietje langs de buitenzijde toch ook? Zot zijn doet geen zeer (zeggen ze)

Comment

• teveel aceentkleuren is so 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                    Mischien ................mischien niet? kijk, als BMW het interieur van oranje stiksel voorziet dan kan een fantazietje langs de buitenzijde toch ook? Zot zijn doet geen zeer (zeggen ze)
                    Gij zijt de broer van DJ Fille?

Comment

• Doe daar nog eens zwarte velgen met een oranje lijntje bij? Als we dan toch de tuner uithangen

Comment

• Sorry mannen, ik maak enkel photoshops die op iets trekken.

Comment

Sorry mannen, ik maak enkel photoshops die op iets trekken.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Doe daar nog eens zwarte velgen met een oranje lijntje bij? Als we dan toch de tuner uithangen
                              Ik zou voor oranje velgskes gaan met een groen biezekeuh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Ik zou voor oranje velgskes gaan met een groen biezekeuh.
                                Da spel komt toch standaard met rode klauwen mag ik hopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Da spel komt toch standaard met rode klauwen mag ik hopen?
                                  Andes moettekem ni émmeuh!

Comment

Comment

Andes moettekem ni émmeuh!
                                      ah, AF-woordenboek: 1M = emmmeuh'ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        ah, AF-woordenboek: 1M = emmmeuh'ke
                                        Ohneejeuh! Zoe'n emmeuh'keuh is keischatteuh!

Comment

Ohneejeuh! Zoe'n emmeuh'keuh is keischatteuh!
                                          ook een drielieterkeuh, lekkeuh zoals u frou'keuh
                                          (haren otooow)

Comment

Working...
                                          X