Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=gTa

Los daarvan: fenomenale funkar. ..[/quote]

Lijkt mij ook. En we gaan dat binnenkort dan ook mogen ervaren.

Comment

• Enjoy it fully!! (gezond jaloers)

Het grootste pluspunt (naar mijn mening) is net z'n potentieel: zeer goed onderstel en een prijs/vermogen-verhouding die ook verbluft (zeker omdat het een drukgevulde motor is, dus met wat oordeelkundige software-aanpassingen moet die motor "makkelijjk" de 400pk-grens halen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Enjoy it fully!! (gezond jaloers)

Het grootste pluspunt (naar mijn mening) is net z'n potentieel: zeer goed onderstel en een prijs/vermogen-verhouding die ook verbluft (zeker omdat het een drukgevulde motor is, dus met wat oordeelkundige software-aanpassingen moet die motor "makkelijjk" de 400pk-grens halen).
        OK thank you.

De 400 pk grens halen zal niet moeilijk zijn , de motor zo zelfs bedrijfszeker moeten blijven tot een goede 450pk. Alleen vraag ik mij af of dit in deze wagen wel nodig is. De ///M ingenieurs hebben de perfecte balans uitgedokterd voor de 1M . Dus wie gaat dat extra potentieel gebruiken ? Ik alvast niet (op de openbare weg althans)

Comment

• @ M3Power79

EN??? Nog steeds op koers om de eerste 1M in Belgie te mogen ontvangen?

Of komt ie nog wat vroeger? Ik ben benieuwd naar je eerste reacties.

Dat gaat hier niet lang meer duren, hoop ik toch voor U en eigenlijk ook een beetje voor mij / ons allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
            @ M3Power79

iik denk het niet:
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Komt ie van de West VLOANDERS eventjes naar het BMW parcours in Zutendaal om te testen? Lijkt toch zo.
              Allee we hebben er toch al eentje rondrijden. Laat de rest nu maar snel komen.

Enne........ proficiat aan de eigenaar van de 1M Coupe

Comment

• Zit de eigenaar van deze kar op het forum ?

Comment

• Oei. Dat ziet er een pak minder uit dan op foto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Oei. Dat ziet er een pak minder uit dan op foto...
                    Dat is een foto.

En 't ziet er zaalig uit.

Comment

• Ergens heb ik geen 'M'-gevoel bij deze auto. Vreemd.

Comment

• Ben ook al een Orange tegengekomem. In Lier vorige week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Ergens heb ik geen 'M'-gevoel bij deze auto. Vreemd.

Niks vreemd aan, het is de "downsizing) die je dat gevoel geeft, mijn gedacht.

Ik heb dat ook een beetje, maar dat gaat binnenkort snel over gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                            @ M3Power79

Of komt ie nog wat vroeger? Ik ben benieuwd naar je eerste reacties.

Dat gaat hier niet lang meer duren, hoop ik toch voor U en eigenlijk ook een beetje voor mij / ons allemaal.
                            Zit op schema Week 20 is het normaal zo ver. Er waren er 2 voor productie april en 4 voor mei hebben ze mij bij BMW Belux verteld. De allereerste is afgeleverd bij BMW Verhelst in Oostende. Denk niet dat die kerel op forums zit. Maar die Chromeline op dat Oranje is echt wel lelijk. Voor mij is shadowline een must.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              Oei. Dat ziet er een pak minder uit dan op foto...
                              Toffe opmerking
                              Het is wel zo dat de 1M, net zoals alle 1 reeks coupé's, zich niet echt goed laat vastleggen op foto. Komt waarschijnlijk door de gedrongen, ietwat gedisproportioneerde vorm, die eigen is aan het model. Je moet hem in het echt gezien hebben, zoveel is zeker.
                              Eigenlijk is de 1M het best te vergelijken met een bulldog of mopshond of eender welke lelijke hond. Eens je er één hebt vind je die ook zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                                Toffe opmerking
                                Het is wel zo dat de 1M, net zoals alle 1 reeks coupé's, zich niet echt goed laat vastleggen op foto.
                                Challenge accepted!
                                Last edited by PJH; 27/04/2011, 15:44.
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  Challenge accepted!
                                  In de poezenhoek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                                    Zit de eigenaar van deze kar op het forum ?

Ik ken wel de eigenaar van de foto

Comment

Zit op schema Week 20 is het normaal zo ver. Er waren er 2 voor productie april en 4 voor mei hebben ze mij bij BMW Belux verteld. De allereerste is afgeleverd bij BMW Verhelst in Oostende. Denk niet dat die kerel op forums zit. Maar die Chromeline op dat Oranje is echt wel lelijk. Voor mij is shadowline een must.
                                      Hoe? Toch niet van kleur verandert ? Laat het geen waar zijn he.

Comment

• ]Ik ken wel de eigenaar van de foto [/quote]

Ik ook !

pssssss......... de naam staat onderaan op de foto.

Comment

Zijn die stuks voor gans België of enkel voor jouw garage ?

Comment

Working...