Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Zaterdag op 't Zuid een oranje exemplaar zien rijden, nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenExact zoals ik heb besteld + zwarte uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
zo één heb ik vandaag gezien op steenweg tss haacht en werchter, nice vooral in die kleurToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWow, toch gedacht dat dat ding sneller zou zijn.
denk dat er een paar mensen teleurgesteld zullen zijn, en dat anderen net meer van hun huidige wagen gaan houdenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenVandaag met de hond naar onze dierenarts in het Gentse gegaan, deze wist ons te zeggen dat hij een bmw 1M coupe besteld had. De wagen zou voornamelijk dienen om op klantenbezoek te gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWow, toch gedacht dat dat ding sneller zou zijn.
Mij stoort het ook een beetje dat die teller per 20 opgaat naar 120 en dan per 30 doorgaat tot 300.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenMij stoort het ook een beetje dat die teller per 20 opgaat naar 120 en dan per 30 doorgaat tot 300.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenidd, en het onboard geluid vind ik ook maar niks :s(zoals altijd bij option auto)
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenLigt dat nu aan mij of schakelt die nogal vroeg op ?
Comment
-
Hier duwen ze plankgas en wordt er tot telkens pas bij 7.000 rpm opgeschakeld :
0 - 270 km/uur
Wat mij opvalt is de lange spreiding :
1ste : 60
2de : 120
3de : 180
4de : 240
5de :270
Precies een algoritme
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=PBdpNl3GAeM
Comment
-
-
Comment
Comment