Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Vandaag met de hond naar onze dierenarts in het Gentse gegaan, deze wist ons te zeggen dat hij een bmw 1M coupe besteld had . De wagen zou voornamelijk dienen om op klantenbezoek te gaan.
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Zaterdag op 't Zuid een oranje exemplaar zien rijden, nice
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
            Exact zoals ik heb besteld + zwarte uitlaten
            Pracht en praal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

hoe belachelijk dik
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Uploaded with ImageShack.us

zo één heb ik vandaag gezien op steenweg tss haacht en werchter, nice vooral in die kleur
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  Van mij zou dat alcantara op de zetels mogen komen (minder schuiven), en dat leder op het dashboard

Comment

• filmpje van option auto

Klinkt wel goed !

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                      filmpje van option auto

Klinkt wel goed !

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Wow, toch gedacht dat dat ding sneller zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        idd, en het onboard geluid vind ik ook maar niks :s

denk dat er een paar mensen teleurgesteld zullen zijn, en dat anderen net meer van hun huidige wagen gaan houden
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ligt dat nu aan mij of schakelt die nogal vroeg op ?
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                            Vandaag met de hond naar onze dierenarts in het Gentse gegaan, deze wist ons te zeggen dat hij een bmw 1M coupe besteld had . De wagen zou voornamelijk dienen om op klantenbezoek te gaan.
                            Mensen die hun wagen gebruiken waarvoor ie gemaakt is
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Mij stoort het ook een beetje dat die teller per 20 opgaat naar 120 en dan per 30 doorgaat tot 300.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Mij stoort het ook een beetje dat die teller per 20 opgaat naar 120 en dan per 30 doorgaat tot 300.
                                In mijn A4 heb ik zo'n 'trapsgewijze logaritmische schaal' teller (of hoe noem je dat?). Ik had gevreesd dat zulks erg vervelend zou zijn, maar dat is het in geen geval, het werkt zeer intuitief. Eigenlijk is het veel logischer: Als je 50 rijdt maakt het een groot verschil of je exact 50 rijdt of 57. Bij lage snelheiden heb je dus precisie nodig. Bij 170 maakt het geen flut of dat nu exact 170 is of 190 is, het is allebei veel te snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  idd, en het onboard geluid vind ik ook maar niks :s
                                  Mic hangt volgens mij ter hoogte van de uitlaat. (zoals altijd bij option auto)
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Ligt dat nu aan mij of schakelt die nogal vroeg op ?
                                  1000 toeren te vroeg... Al maakt dat bij een koppelrijke turbomotor minder uit natuurlijk. Denk dat als je dat nog een paar duizend km inrijdt, sneller en later schakelt dat er nog een stukje meer uit te halen valt.

Comment

• Hier duwen ze plankgas en wordt er tot telkens pas bij 7.000 rpm opgeschakeld :

0 - 270 km/uur

Wat mij opvalt is de lange spreiding :
                                    1ste : 60
                                    2de : 120
                                    3de : 180
                                    4de : 240
                                    5de :270

Precies een algoritme

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=PBdpNl3GAeM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                                      Precies een algoritme
                                      eh????

Comment

17 seconden van 0 naar 200. Wat had je verwacht dan? Dat is 911 Carrera-snel.

Comment

• Wow, die versnellingen zijn lang!

Comment

Working...
                                          X