Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ik lees dat het vooral rolgeluiden zijn, doe daar nog eens supergrof zweeds asfalt bij, en we zitten tegen de 80db bulderlawaai van de wielen, dat aan "wandeltempo". Daar zou ik mij toch aan storen wannneer de eerste liefde over zou zijn en de dagelijks werkelijkheid zijn intrede weer doet. Mss ben ik niet van het juiste hout gesneden dan voor zo'n gaven bak
Maar ik lees dat het vooral rolgeluiden zijn, doe daar nog eens supergrof zweeds asfalt bij, en we zitten tegen de 80db bulderlawaai van de wielen, dat aan "wandeltempo". Daar zou ik mij toch aan storen wannneer de eerste liefde over zou zijn en de dagelijks werkelijkheid zijn intrede weer doet. Mss ben ik niet van het juiste hout gesneden dan voor zo'n gaven bak
Kom binnen 1 jaar nog is terug naar hier want tegen dan ligt hier overal puntgave fluisterasfalt van de beste kwaliteit! Ik kan het weten want Hildeke Crevits is serieus overuren aan't kloppen (ze is alles zelf aan't doen he kwestie van alles onder control te hebben) Wat dat hout van U betreft, ik denk dat daar niks mis mee is alleen ligt het op een verkeerde plaats. Eens met een 1M gereden en je bent verkocht.
Hmm, ik dacht dat "de verkochten" hier dat al waren vóór ermee gereden is Ik heb er dus te weinig voor over
Het zou idd zeer gevaarlijk voor de portemonnee om ermee te testrijden en daar in op te gaan. Maar rationeel en voor de wegen waar ik en normaal* rijd én mijn pleziertjes heb (smal en zeer bochtig), dan zegt mijn verstand dat de winst te marginaal is vgl. met wat ik heb (eend met strak onderstel). Moest ik helemaal zot zijn van auto's en niks anders, ik spaar door en koop een MP4-12C, das een auto van mijn hart, comfortabel en relatief discreet en toch super harcore als je wilt... oops sorry off-topic (euh, vorig model had een dubbele M-motor? )
*normaal = veel autostrade @130, grof asfalt, en nee ik verhuis niet terug naar het drukke België, ik heb er twee weken geleden nog rondgereden en de verkeersdrukte is verschrikkelijk geworden, fluisterasfalt of niet...
Comment