Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Inderdaad belachelijk

180 in 3e
    Bij de E46 is het allemaal wat aanvaardbaarder.

http://www.youtube.com/watch?v=wiAuV...eature=related
    Aan de andere trekt hij wel mooi door in elke versnelling

Wat gaat dat geven met een chip!

Comment

• Heb ook gehoord dat ze nog steeds leverbaar zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
        Heb ook gehoord dat ze nog steeds leverbaar zijn .
        op www.mobile.de staan ze ook al te koop en voor levering Belgie zijn er een heel deel bijgekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
          op www.mobile.de staan ze ook al te koop en voor levering Belgie zijn er een heel deel bijgekomen.
          hoe bedoel je, voor levering Belgie zijn er een heel deel bijgekomen?
          Dat er meer 1M's 'toegewezen' zijn aan de belgische markt?

Comment

Ik vindt dat niet meer dan normaal want 35 stuks was echt wel ondermaats.

We zijn tenslotte het land waar BMW pro rata de meeste auto's slijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
              hoe bedoel je, voor levering Belgie zijn er een heel deel bijgekomen?
              Dat er meer 1M's 'toegewezen' zijn aan de belgische markt?
              Ja ,maar zullen ook wel allemaal verkocht zijn denk ik.

Comment

Levering voor 2012 ?

Comment

• Knappe foto.

Toch liever zwart of wit...

Comment

morgen eens kijken om offerte te laten maken, volgens dealer zou het nog mogelijk moeten zijn er eentje vast te krijgen, levertermijn zal wel niet van de minste zijn
                    Ik heb ongeveer 1 maand geleden nog één kunnen bemachtigen , bestelbon gaan opmaken en dag later bericht gekregen dat er nog één beschikbaar was leveringsdatum 2de week van december!

Comment

Voor 2011 wel jammergenoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door bartie Bekijk Berichten
                      Ik heb ongeveer 1 maand geleden nog één kunnen bemachtigen , bestelbon gaan opmaken en dag later bericht gekregen dat er nog één beschikbaar was leveringsdatum 2de week van december!
                      Ik kreeg vandaag te horen dat er vanaf februari terug geleverd kan worden als er nu besteld wordt. Welk kleur heb je de uwe in besteld? Ben enorm aan het twijfelen maar tot nog toe gaat mijn voorkeur uit naar valencia orange.

Dit heeft de schaal in de richting van het oranje doen tippen

Comment

Ik kreeg vandaag te horen dat er vanaf februari terug geleverd kan worden als er nu besteld wordt. Welk kleur heb je de uwe in besteld? Ben enorm aan het twijfelen maar tot nog toe gaat mijn voorkeur uit naar valencia orange.

Ik heb me een witte besteld, alhoewel ik nu ook aan twijfelen ben geraakt ivm het orange, vrijdag ga ik testrijden in Bornem met een orange en dan word de knoop doorgehakt ;-)

Comment

Ik heb hem besteld in het valencia oranje, getwijfeld tussen wit en oranje.
                          doorslag is gekomen toe we naar bornem naar een oranje exemplaar hebben gaan kijken!
                          Gewoon fantastisch kleur, de wagen vraagt gewoonweg zo'n kleur geen saai wit of zwart dat zie je overal
                          Is eigelijk voor mijn vrouw ik heb nog een CSL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartie Bekijk Berichten
                            Ik heb hem besteld in het valencia oranje, getwijfeld tussen wit en oranje.
                            doorslag is gekomen toe we naar bornem naar een oranje exemplaar hebben gaan kijken!
                            Gewoon fantastisch kleur, de wagen vraagt gewoonweg zo'n kleur geen saai wit of zwart dat zie je overal
                            Is eigelijk voor mijn vrouw ik heb nog een CSL
                            Ben er eigenlijk al uit dat het oranje zou worden, maar donderdag sowieso toch eens IRL gaan kijken in Bornem
                            Heb de wagen nog niet IRL gezien, op de foto's vind ik de neus niet zo heel schoon, hopelijk zal het in het echt beter zijn....

Comment

Ben er eigenlijk al uit dat het oranje zou worden, maar donderdag sowieso toch eens IRL gaan kijken in Bornem
                              Heb de wagen nog niet IRL gezien, op de foto's vind ik de neus niet zo heel schoon, hopelijk zal het in het echt beter zijn....
                              Dus binnenkort een kleurgenoot te spotten in het kortrijkse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Hoeveel zijn er nu op dit forum die de 1M hebben besteld en in welke kleur allemaal?

Comment

• Heb dit op een forum bij onze oosterburen gevonden;

Moet toch eens info halen bij PSG
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                                    Heb dit op een forum bij onze oosterburen gevonden;

Moet toch eens info halen bij PSG
                                    Acrpovic uitlaat zou vanaf september 2011 leverbaar zijn, info van mensen van acrapovic zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichten
                                      Acrpovic uitlaat zou vanaf september 2011 leverbaar zijn, info van mensen van acrapovic zelf
                                      Interessant! Hebben ze daar al enig idee in welke uitvoeringen ze op de markt gaan komen en
                                      eventuele richtprijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                                        Interessant! Hebben ze daar al enig idee in welke uitvoeringen ze op de markt gaan komen en
                                        eventuele richtprijzen?
                                        geen idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Wie weet

En binnenkort is natuurlijk relatief gezien er inmiddels al een mooie wachttijd op staat :p
                                          Beslissing staat ook nog lang niet vast, heb de wagen nog niet irl gezien en op foto ben ik niet 100% overtuigd van de voorkant qua looks.

Maar uiteraard only one way to find out

Het zwart begin ik ook weer mooier te vinden na wat ge-youtube:

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Al kan dat snel veranderen van zodra ik de valencia orange gezien heb

Comment

Working...
                                          X