Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zelfde ergernis bij E36 M3 3.0, geen leuke eigenschap op een sportieve kar...
Ik vind net van wel, de 5-bak van de E36 ///M is voor mij uitstekend. Op kortere circuits is het misschien niet zo aangenaam, maar voor de rest vind ik het prima .
Al ben ik nog niet zeker of ik er de mijne voor zou inruilen... (puur qua looks, uiteraard niet qua prijs ed)
Qua looks is het inderdaad niet gemakkelijk kiezen. Jouw M3 is soberder dan een 1M, en dat is goed imo. Maar aan de andere kant is de 1M dus wat meer een headturner, en dat is ook eens leuk (Luxe-)twijfelgeval
Fantastische optie zichtbaar op 0.50 !!!! Wanneer je drift doet deze wagen je een nieuw T- shirt aan . Ik wacht vol spanning op de mijne want daar heeft men mij bij aankoop niets over verteld... Daar sta je dan met je RS3
Fantastische optie zichtbaar op 0.50 !!!! Wanneer je drift doet deze wagen je een nieuw T- shirt aan . Ik wacht vol spanning op de mijne want daar heeft men mij bij aankoop niets over verteld... Daar sta je dan met je RS3
Hij heeft gewoon vlug zijn vestje uit gedaan, al driftend
Comment