Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
KW Gewindefahrwerk Variante 3 zum Preis von 1.879 Euro inklusive Mehrwertsteuer.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou geen seconde twijfelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Welke 1-m eigenaar doet dit na???(uiteraard op privé terrein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenPrachtige commercial hé! Ook al zijn die betonblokken van karton, het blijft leuk om zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk BerichtenKnappe rij kunsten
Welke 1-m eigenaar doet dit na???(uiteraard op privé terrein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou geen seconde twijfelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIn BMWMB zijn "case" zou het niet slecht zijn ja, maar.....een 1M is GEEN trackcar hé, als het daarvoor moet zijn ben je beter af met de R.26.R
My 2 cents
Moet ik er een Panamera Turbo bijkopen
Eig vind ik alleen een cayman (modded) of caterham de moeite
De rest is of te zwaar of te duur
Comment
-
Euh dat wil ik absoluut niet beweren uit wat zou je zoiets doms afleiden?
Dat mag je qua sportiefgebruik in dezelfde klasse als de 1M steken. Ondanks alle testen en lovende commentaren. Het zijn gewoon autobahnstormers of stoplichtauto's
Een Panamera is hetzelfde verhaal, ook geen trackcar .......
Zo een wagens kan je ne keer loslaten voor een toerke of 5 maar daar stopt het bij.........
De ring is hierop wel een uitzondering.Last edited by Jokke_vlo; 09/06/2011, 14:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIn uw plaats, zou ik dit ernstig overwegen ter vervanging van de R26R. Deze wagen combineert immers perfect de racy looks en senstaties, met toch nog een aanzienlijk comfort. Daarenboven kunnen uw kinderen ook mee als je eens on track wilt gaan spelen. En aangezien het geen hatchback is, kunnen indringende geuren van bvb frietjes, netjes in de koffer worden opgeborgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEuh dat wil ik absoluut niet beweren uit wat zou je zoiets doms afleiden?
Dat mag je qua sportiefgebruik in dezelfde klasse als de 1M steken. Ondanks alle testen en lovende commentaren. Het zijn gewoon autobahnstormers of stoplichtauto's
Een Panamera is hetzelfde verhaal, ook geen trackcar .......
Zo een wagens kan je ne keer loslaten voor een toerke of 5 maar daar stopt het bij.........
De ring is hierop wel een uitzondering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenIkke (na een jaar of 5 oefenen) het probleem is alleen dat ik geen landingsbaan in mijne hof kan aanleggen. Spijtig! Oh en nog een probleem......... K'heb (nog) geen 1M
Comment
Comment