Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Staat hier nog niet dacht ik:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Chris Harris video review 1-Reeks M en Cayman R. Kerel slaat weer nagels met koppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
        Staat hier nog niet dacht ik:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        2m48

Comment

• KW Gewindefahrwerk Variante 3 zum Preis von 1.879 Euro inklusive Mehrwertsteuer.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Vet filmpje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

KW Gewindefahrwerk Variante 3 zum Preis von 1.879 Euro inklusive Mehrwertsteuer.
                Ik zou geen seconde twijfelen.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  dan kan ik mijne parking niet meer inrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    Knappe rij kunsten
                    Welke 1-m eigenaar doet dit na??? (uiteraard op privé terrein)

Comment

• Prachtige commercial hé! Ook al zijn die betonblokken van karton, het blijft leuk om zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                        Prachtige commercial hé! Ook al zijn die betonblokken van karton, het blijft leuk om zien
                        Denk eerder dat die achteraf toegevoegd zijn ...

Comment

• Dikke CGI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk Berichten
                            Knappe rij kunsten
                            Welke 1-m eigenaar doet dit na??? (uiteraard op privé terrein)
                            Ikke (na een jaar of 5 oefenen) het probleem is alleen dat ik geen landingsbaan in mijne hof kan aanleggen. Spijtig! Oh en nog een probleem......... K'heb (nog) geen 1M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              In uw plaats, zou ik dit ernstig overwegen ter vervanging van de R26R. Deze wagen combineert immers perfect de racy looks en senstaties, met toch nog een aanzienlijk comfort. Daarenboven kunnen uw kinderen ook mee als je eens on track wilt gaan spelen. En aangezien het geen hatchback is, kunnen indringende geuren van bvb frietjes, netjes in de koffer worden opgeborgen!

Comment

• In BMWMB zijn "case" zou het niet slecht zijn ja, maar.....een 1M is GEEN trackcar hé, als het daarvoor moet zijn ben je beter af met de R.26.R

My 2 cents

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                  In BMWMB zijn "case" zou het niet slecht zijn ja, maar.....een 1M is GEEN trackcar hé, als het daarvoor moet zijn ben je beter af met de R.26.R

My 2 cents
                                  Dus als ik on track wil,
                                  Moet ik er een Panamera Turbo bijkopen

Eig vind ik alleen een cayman (modded) of caterham de moeite
                                  De rest is of te zwaar of te duur
                                  Last edited by ; 09/06/2011, 13:48.

Comment

• Euh dat wil ik absoluut niet beweren uit wat zou je zoiets doms afleiden ?
                                    Dat mag je qua sportiefgebruik in dezelfde klasse als de 1M steken. Ondanks alle testen en lovende commentaren. Het zijn gewoon autobahnstormers of stoplichtauto's

Een Panamera is hetzelfde verhaal, ook geen trackcar .......
                                    Zo een wagens kan je ne keer loslaten voor een toerke of 5 maar daar stopt het bij.........

De ring is hierop wel een uitzondering.
                                    Last edited by Jokke_vlo; 09/06/2011, 14:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      In uw plaats, zou ik dit ernstig overwegen ter vervanging van de R26R. Deze wagen combineert immers perfect de racy looks en senstaties, met toch nog een aanzienlijk comfort. Daarenboven kunnen uw kinderen ook mee als je eens on track wilt gaan spelen. En aangezien het geen hatchback is, kunnen indringende geuren van bvb frietjes, netjes in de koffer worden opgeborgen!
                                      Kan je een 1M makkelijk ombouwen tot lichte vracht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Euh dat wil ik absoluut niet beweren uit wat zou je zoiets doms afleiden ?
                                        Dat mag je qua sportiefgebruik in dezelfde klasse als de 1M steken. Ondanks alle testen en lovende commentaren. Het zijn gewoon autobahnstormers of stoplichtauto's

Een Panamera is hetzelfde verhaal, ook geen trackcar .......
                                        Zo een wagens kan je ne keer loslaten voor een toerke of 5 maar daar stopt het bij.........

De ring is hierop wel een uitzondering.
                                        Just kidding, uwe Pana op Folembray in gedachte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                                          Ikke (na een jaar of 5 oefenen) het probleem is alleen dat ik geen landingsbaan in mijne hof kan aanleggen. Spijtig! Oh en nog een probleem......... K'heb (nog) geen 1M
                                          Dan zou ik eerst die landingsbaan aanleggen, kan je daar AF meetings organiseren
                                          Last edited by wiely; 09/06/2011, 21:23. Reden: typo

Comment

Working...
                                          X