Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
De sound in dat filmke is echt, zeer lekkerrrrrrrrr, het is dan ook verre van standaard me dunkt.
Ik heb de wagen in standaard setup gehoord (Spa) en in actie gezien, maar dat klonk dan wel eerder als een stofzuiger, eens warm gedraaid. Totaal geen mooie sound. Zoals bij zovele wagens vandaag de dag is een mod nodig om de sound goed te krijgen.........
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDe sound in dat filmke is echt, zeer lekkerrrrrrrrr, het is dan ook verre van standaard me dunkt.
Ik heb de wagen in standaard setup gehoord (Spa) en in actie gezien, maar dat klonk dan wel eerder als een stofzuiger, eens warm gedraaid. Totaal geen mooie sound. Zoals bij zovele wagens vandaag de dag is een mod nodig om de sound goed te krijgen.........
Comment
-
Angriff auf den M3: TechTec bringt BMW 1er M Coupé auf bis zu 450 PS
Das BMW 1er M Coupé hat bereits in zahlreichen Tests bewiesen, dass es sich vor dem großen Bruder aus Garching nicht verstecken muss. Die Rundenzeiten der Profis liegen in der Regel sehr nah an der Ikone BMW M3, weshalb bei einer zufälligen Begegnung vor allem der Fahrer den Ausschlag über Sieg oder Niederlage geben dürfte. Will man sich die Aufgabe am Steuer des 1er M Coupés etwas leichter machen, sollte man einen Besuch bei TechTec in Guxhagen in Betracht ziehen.
Dort erhält man ab sofort durch Anpassungen an der Steuersoftware generierte Mehr-PS zu überschaubaren Preisen: Von serienmäßigen 340 PS und 450 Nm geht es für 1.500 Euro auf 380 PS und 580 Newtonmeter. 1.000 weitere Euro bringen 20 zusätzliche PS, dann sollte man aber auch über den Ladeluftkühler für 800 Euro nachdenken. Die schärfste Variante soll gegen Ende des Jahres bereit stehen, die Leistung auf 450 PS und das Drehmoment auf 630 Newtonmeter anheben.
Voor meer foto's:
http://www.bimmertoday.de/2011/06/16...bis-zu-450-ps/
Comment
-
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenWie buiten M3Power79 heeft zijn 1M al? Of heeft er al iemand een def. leveringsdatum ttz de wagen is al of gaat kortelings in productie of is klaar ?
Geduld is een schone deugd luidt het spreekwoord, wel "dieje" plezante bedenker zou ik ook wel eens een speekwoord willen toewerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenwax-it zal NU wel op weg zijn naar zijn dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNog 1.30u wachten ... stress !!!
afspraak van morgen in NL is verdaagd,
dus morgen 150km training
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenik kom morgen langs....met de fiets
afspraak van morgen in NL is verdaagd,
dus morgen 150km training
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenWie buiten M3Power79 heeft zijn 1M al? Of heeft er al iemand een def. leveringsdatum ttz de wagen is al of gaat kortelings in productie of is klaar ?
Geduld is een schone deugd luidt het spreekwoord, wel "dieje" plezante bedenker zou ik ook wel eens een speekwoord willen toewerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichtende mijne is voor de 1e week augustus ;-)
IK heb hier trouwens de prijzen van AKRA; inox einddemper € 1600 excl btw
titanium einddemper: € 2100 ecxl btw
Prijzen onder voorbehoud en bij benadering
Voor de complete lijn met collectors in inox: € 2000 ex btw
idem titanium € 3750 ex btw
Leverbaar september maar je kan ze nu reeds bestellen bij psg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenDan zijn we met twee
IK heb hier trouwens de prijzen van AKRA; inox einddemper € 1600 excl btw
titanium einddemper: € 2100 ecxl btw
Prijzen onder voorbehoud en bij benadering