Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
    Ik heb dan ook oorkleppen op hé

De klank op het filmke is wel lekker.

Comment

• De sound in dat filmke is echt , zeer lekkerrrrrrrrr, het is dan ook verre van standaard me dunkt.

Ik heb de wagen in standaard setup gehoord (Spa) en in actie gezien, maar dat klonk dan wel eerder als een stofzuiger, eens warm gedraaid. Totaal geen mooie sound. Zoals bij zovele wagens vandaag de dag is een mod nodig om de sound goed te krijgen.........

Comment

• Wat een nutteloos filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          De sound in dat filmke is echt , zeer lekkerrrrrrrrr, het is dan ook verre van standaard me dunkt.

Ik heb de wagen in standaard setup gehoord (Spa) en in actie gezien, maar dat klonk dan wel eerder als een stofzuiger, eens warm gedraaid. Totaal geen mooie sound. Zoals bij zovele wagens vandaag de dag is een mod nodig om de sound goed te krijgen.........
          Op een aantal fora valt te lezen dat het een prototype van Akrapovic is en dat de sound voor de productieversie niet veel zal verschillen

Comment

• Wat mij wel zou verbazen is dat deze sound enkel bekomen wordt door de einddemper. Hier is volgens mij ook de midpipe vervangen.

Comment

• Zal wel een cat-back zijn.

Comment

• Angriff auf den M3: TechTec bringt BMW 1er M Coupé auf bis zu 450 PS

Das BMW 1er M Coupé hat bereits in zahlreichen Tests bewiesen, dass es sich vor dem großen Bruder aus Garching nicht verstecken muss. Die Rundenzeiten der Profis liegen in der Regel sehr nah an der Ikone BMW M3, weshalb bei einer zufälligen Begegnung vor allem der Fahrer den Ausschlag über Sieg oder Niederlage geben dürfte. Will man sich die Aufgabe am Steuer des 1er M Coupés etwas leichter machen, sollte man einen Besuch bei TechTec in Guxhagen in Betracht ziehen.
                Dort erhält man ab sofort durch Anpassungen an der Steuersoftware generierte Mehr-PS zu überschaubaren Preisen: Von serienmäßigen 340 PS und 450 Nm geht es für 1.500 Euro auf 380 PS und 580 Newtonmeter. 1.000 weitere Euro bringen 20 zusätzliche PS, dann sollte man aber auch über den Ladeluftkühler für 800 Euro nachdenken. Die schärfste Variante soll gegen Ende des Jahres bereit stehen, die Leistung auf 450 PS und das Drehmoment auf 630 Newtonmeter anheben.

Voor meer foto's:
                http://www.bimmertoday.de/2011/06/16...bis-zu-450-ps/

Comment

• http://www.1addicts.com/forums/attac...7&d=1308219295
                  Last edited by ; 17/06/2011, 01:12.

Comment

• zelfs in hoogspringen wint de 1M
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wie buiten M3Power79 heeft zijn 1M al? Of heeft er al iemand een def. leveringsdatum ttz de wagen is al of gaat kortelings in productie of is klaar ?

Geduld is een schone deugd luidt het spreekwoord, wel "dieje" plezante bedenker zou ik ook wel eens een speekwoord willen toewerpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                          Wie buiten M3Power79 heeft zijn 1M al? Of heeft er al iemand een def. leveringsdatum ttz de wagen is al of gaat kortelings in productie of is klaar ?

Geduld is een schone deugd luidt het spreekwoord, wel "dieje" plezante bedenker zou ik ook wel eens een speekwoord willen toewerpen
                          wax-it zal NU wel op weg zijn naar zijn dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            wax-it zal NU wel op weg zijn naar zijn dealer
                            Nog 1.30u wachten ... stress !!!

Comment

• Benieuwd naar u bevindingen....... en naar het eindresultaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Nog 1.30u wachten ... stress !!!
                                ik kom morgen langs....met de fiets
                                afspraak van morgen in NL is verdaagd,
                                dus morgen 150km training

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  ik kom morgen langs....met de fiets
                                  afspraak van morgen in NL is verdaagd,
                                  dus morgen 150km training
                                  Sweet

Comment

Wie buiten M3Power79 heeft zijn 1M al? Of heeft er al iemand een def. leveringsdatum ttz de wagen is al of gaat kortelings in productie of is klaar ?

de mijne is voor de 1e week augustus ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                                      de mijne is voor de 1e week augustus ;-)
                                      Dan zijn we met twee

IK heb hier trouwens de prijzen van AKRA; inox einddemper € 1600 excl btw
                                      titanium einddemper: € 2100 ecxl btw

Prijzen onder voorbehoud en bij benadering

Voor de complete lijn met collectors in inox: € 2000 ex btw
                                      idem titanium € 3750 ex btw

Leverbaar september maar je kan ze nu reeds bestellen bij psg

Comment

Dan zijn we met twee

IK heb hier trouwens de prijzen van AKRA; inox einddemper € 1600 excl btw
                                        titanium einddemper: € 2100 ecxl btw

Prijzen onder voorbehoud en bij benadering

Voor de complete lijn met collectors in inox: € 2000 ex btw
                                        idem titanium € 3750 ex btw

Leverbaar september maar je kan ze nu reeds bestellen bij psg
                                        Is inox met de carbon huls om de endtips?
                                        Tita is te prijzig voor zo'n stadsotto'ke

Comment

• Proficiat Bert! Dacht maar aan 1 ding toen ik op fb out of the blue las dat er een nieuw Wax-it autootje kwam.
                                          Last edited by ; 20/06/2011, 23:23.

Comment

Working...
                                          X