Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
    hier eentje met 20" velgen en nice seats
    Zo vind ik hem wel te pruimen, dik!

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Amai, Clarkson was nogal lovend gisteren!

Comment

• "It's a brilliant, briliant, brilliant car!"

kan tellen als review!

Comment

• Zeker het bezoekje in de graskant Uitgerust zoals in de post van dave72 zou ik zo'n kar echt wel nog willen, al vind ik hem niet "praktisch" genoeg, toch niet om als enige wagen te hebben.

Comment

• Geven ze eigenlijk korting op die kar in de UK en kan je die daar ook LHD krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                Geven ze eigenlijk korting op die kar in de UK en kan je die daar ook LHD krijgen?
                In de UK zijn ze alle 450 uitverkocht en komt er geen extra productie meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                  In de UK zijn ze alle 450 uitverkocht en komt er geen extra productie meer.
                  Daar gaan der niet blij zijn daar over het kanaal en zeker nu JC er een promootje voor heeft gemaakt.

Comment

• Daarnet PJH samen met zijn pa in de wax-it 1M gespot

Comment

• Sabine

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                        Dat vindt ik nu eens een zeer spijtige zaak aangezien ik als koper (besteld op 14/1) nog niet eens de kans heb gekregen er mee te proefrijden.
                        Met zo'n beperkt aantal wagens voor de belgische markt had men vanuit de hoofzetel op zijn minst hun clienteel deze mogelijkheid kunnen aanbieden. (ZWAAR MINPUNT) .
                        Bij de bestelling werd er door de verkoper zijdelings wel naar gerefereerd, maar daar is niets van gekomen. Ik ben ook niet de persoon die om de haverklap aan de verkoper zijn oren ligt te zagen. Enfin het wachten is bijna voorbij, nog enkele weken geduld.
                        Beetje zever ook he

Als je hem al besteld hebt waarom zou je dan een proefrit willen? Vijgen na pasen eh. De bedoeling van een proefrit is zien of de auto iets voor jou is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Daarnet PJH samen met zijn pa in de wax-it 1M gespot
                          betrapt

believe it or not, den ouwen zat effectief bang bij mij in de auto :s hij is nogtans ook wel fan van auto's en kan een gallardo onderscheiden van een murci enz. Hij rijdt zelf altijd overal te hard en trapt altijd door...maar een 1M in 4e vond hij toch echt angstaanjagend. Daarom heb ik de rest van de rit traag moeten afwerken...maar 1 keer gas gegeven en het was nog verre van volgas en in een verkeerde versnelling :o
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Sabine

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Beetje zever ook he

Als je hem al besteld hebt waarom zou je dan een proefrit willen? Vijgen na pasen eh. De bedoeling van een proefrit is zien of de auto iets voor jou is.

Voor wat "zever" betreft, ken je mij? of iemand van mijn familie. Heb toch die indruk.

Als je "blindelings" moet bestellen kan je alleen maar wachten tot de mogelijk zich voordoet he.
                              Wanneer de testwagens dan na enige maanden ter beschikking zijn lijkt het mij toch logisch
                              dat je dan even kan proefrijden. Anderen zijn me daar in voorgegaan.
                              Stel dat ik toen met de wagen reed en het bleek een verkeerde keuze geweest te zijn dan was
                              ik in de mogelijkheid geweest een andere keuze te maken binnen het gamma.
                              " Verkeerde keuze" lijkt me in deze en op dit moment niet meer van toepassing.

Comment

Voor wat "zever" betreft, ken je mij? of iemand van mijn familie. Heb toch die indruk.

Als je "blindelings" moet bestellen kan je alleen maar wachten tot de mogelijk zich voordoet he.
                                Wanneer de testwagens dan na enige maanden ter beschikking zijn lijkt het mij toch logisch
                                dat je dan even kan proefrijden. Anderen zijn me daar in voorgegaan.
                                Stel dat ik toen met de wagen reed en het bleek een verkeerde keuze geweest te zijn dan was
                                ik in de mogelijkheid geweest een andere keuze te maken binnen het gamma.
                                " Verkeerde keuze" lijkt me in deze en op dit moment niet meer van toepassing.
                                wees gerust,
                                't beestje zal wel "zijn karakter" hebben
                                maar enorm leuk zijn om "eigenaar" van te zijn

tomato-Fuel valt ook heel goed mee, en 'k ben er al 2 keer mee op "roadtrip" mee geweest
                                je moet hem gewoon "leren kennen"
                                (just die muziek hé, afin, 't lawaai, dat die kan maken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  betrapt

believe it or not, den ouwen zat effectief bang bij mij in de auto :s hij is nogtans ook wel fan van auto's en kan een gallardo onderscheiden van een murci enz. Hij rijdt zelf altijd overal te hard en trapt altijd door...maar een 1M in 4e vond hij toch echt angstaanjagend. Daarom heb ik de rest van de rit traag moeten afwerken...maar 1 keer gas gegeven en het was nog verre van volgas en in een verkeerde versnelling :o
                                  Vind jij 4de ook zo een bangelijke versnelling? Ik ook, vind ze lekkerder dan 3de.
                                  Is waarschijnlijk de combinatie van nog echt "trekken" plus zeer snel hoge snelheden beginnen halen. 140 - 220 stintjes zijn zalig en idd als passagier freaky. Zeker als je dat op kleine baantjes doet
                                  Dju krijg weer goesting om een toerke te gaan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    wees gerust,
                                    't beestje zal wel "zijn karakter" hebben
                                    maar enorm leuk zijn om "eigenaar" van te zijn

tomato-Fuel valt ook heel goed mee, en 'k ben er al 2 keer mee op "roadtrip" mee geweest
                                    je moet hem gewoon "leren kennen"
                                    (just die muziek hé, afin, 't lawaai, dat die kan maken )
                                    T'is ne medekakker dus moet het wel ne toffe zijn

Comment

T'is ne medekakker dus moet het wel ne toffe zijn
                                      Ik kan niet volgen

Comment

Ik kan niet volgen
                                        Malines => Mechelen => Kakker!

Comment

Ik kan niet volgen
                                          "kakker" is een term uit het voetbalmilieu een dacht da ........... niet dus.

Ennehhh ik ken mijn plaats ....... achter Porsche enz, enz enz

Alhoewel na zondagavond is niets meer zeker.

Comment

Working...
                                          X