Oorspronkelijk geplaatst door dave72
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenGeven ze eigenlijk korting op die kar in de UK en kan je die daar ook LHD krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenIn de UK zijn ze alle 450 uitverkocht en komt er geen extra productie meer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenDat vindt ik nu eens een zeer spijtige zaak aangezien ik als koper (besteld op 14/1) nog niet eens de kans heb gekregen er mee te proefrijden.
Met zo'n beperkt aantal wagens voor de belgische markt had men vanuit de hoofzetel op zijn minst hun clienteel deze mogelijkheid kunnen aanbieden. (ZWAAR MINPUNT) .
Bij de bestelling werd er door de verkoper zijdelings wel naar gerefereerd, maar daar is niets van gekomen. Ik ben ook niet de persoon die om de haverklap aan de verkoper zijn oren ligt te zagen. Enfin het wachten is bijna voorbij, nog enkele weken geduld.
Als je hem al besteld hebt waarom zou je dan een proefrit willen? Vijgen na pasen eh. De bedoeling van een proefrit is zien of de auto iets voor jou is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDaarnet PJH samen met zijn pa in de wax-it 1M gespot
believe it or not, den ouwen zat effectief bang bij mij in de auto :s hij is nogtans ook wel fan van auto's en kan een gallardo onderscheiden van een murci enz. Hij rijdt zelf altijd overal te hard en trapt altijd door...maar een 1M in 4e vond hij toch echt angstaanjagend. Daarom heb ik de rest van de rit traag moeten afwerken...maar 1 keer gas gegeven en het was nog verre van volgas en in een verkeerde versnelling :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBeetje zever ook he
Als je hem al besteld hebt waarom zou je dan een proefrit willen? Vijgen na pasen eh. De bedoeling van een proefrit is zien of de auto iets voor jou is.
Voor wat "zever" betreft, ken je mij? of iemand van mijn familie. Heb toch die indruk.
Als je "blindelings" moet bestellen kan je alleen maar wachten tot de mogelijk zich voordoet he.
Wanneer de testwagens dan na enige maanden ter beschikking zijn lijkt het mij toch logisch
dat je dan even kan proefrijden. Anderen zijn me daar in voorgegaan.
Stel dat ik toen met de wagen reed en het bleek een verkeerde keuze geweest te zijn dan was
ik in de mogelijkheid geweest een andere keuze te maken binnen het gamma.
" Verkeerde keuze" lijkt me in deze en op dit moment niet meer van toepassing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenVoor wat "zever" betreft, ken je mij? of iemand van mijn familie. Heb toch die indruk.
Als je "blindelings" moet bestellen kan je alleen maar wachten tot de mogelijk zich voordoet he.
Wanneer de testwagens dan na enige maanden ter beschikking zijn lijkt het mij toch logisch
dat je dan even kan proefrijden. Anderen zijn me daar in voorgegaan.
Stel dat ik toen met de wagen reed en het bleek een verkeerde keuze geweest te zijn dan was
ik in de mogelijkheid geweest een andere keuze te maken binnen het gamma.
" Verkeerde keuze" lijkt me in deze en op dit moment niet meer van toepassing.
't beestje zal wel "zijn karakter" hebben
maar enorm leuk zijn om "eigenaar" van te zijn
tomato-Fuel valt ook heel goed mee, en 'k ben er al 2 keer mee op "roadtrip" mee geweest
je moet hem gewoon "leren kennen"
(just die muziek hé, afin, 't lawaai, dat die kan maken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenbetrapt
believe it or not, den ouwen zat effectief bang bij mij in de auto :s hij is nogtans ook wel fan van auto's en kan een gallardo onderscheiden van een murci enz. Hij rijdt zelf altijd overal te hard en trapt altijd door...maar een 1M in 4e vond hij toch echt angstaanjagend. Daarom heb ik de rest van de rit traag moeten afwerken...maar 1 keer gas gegeven en het was nog verre van volgas en in een verkeerde versnelling :o
Is waarschijnlijk de combinatie van nog echt "trekken" plus zeer snel hoge snelheden beginnen halen. 140 - 220 stintjes zijn zalig en idd als passagier freaky. Zeker als je dat op kleine baantjes doet
Dju krijg weer goesting om een toerke te gaan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenwees gerust,
't beestje zal wel "zijn karakter" hebben
maar enorm leuk zijn om "eigenaar" van te zijn
tomato-Fuel valt ook heel goed mee, en 'k ben er al 2 keer mee op "roadtrip" mee geweest
je moet hem gewoon "leren kennen"
(just die muziek hé, afin, 't lawaai, dat die kan maken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenT'is ne medekakker dus moet het wel ne toffe zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk kan niet volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk kan niet volgen
Ennehhh ik ken mijn plaats ....... achter Porsche enz, enz enz
Alhoewel na zondagavond is niets meer zeker.
Comment
Comment