Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd ik was mee en ik heb het mogen ondervinden.

Het kan nooit beter worden met enkel andere veren. Als je op je originele shocks blijft rijden en je legt de auto lager verklein je de totale veerweg en ga je sowieso met hardere veren zitten -> springerig. Dat is op gelijk welke auto zo als je enkel veren vervangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
      hier eerst nog 5700 € aan de staat lammeren. Dat kunnen ze wel zonder regering
      Ik heb hier net 5330 aan de staat gelammeerd, en da voor ne stoeme Renault

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Lichte vracht FTW!

Comment

Welke renault heb je gekocht ir_fuel ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Welke renault heb je gekocht ir_fuel ???
            Je mag 1 keer raden...

Comment

Ik ook nog een rekening krijgen van 6800 euro van de staat.
              De staat heeft ze zo rap verdiend he
              Last edited by ; 01/07/2011, 08:21.

Comment

Je mag 1 keer raden...
                Mégane RS / R26.R ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Mégane RS / R26.R ?
                  Correct ( de eerste )

Comment

• Kon je die niet in LV krijgen ?

Comment

• Ik mag €4.800,- ophoesten voor mijn R26.R en €5.700,- voor mijn 530d.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BIV + eerste jaar wegentaks dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik mag €4.800,- ophoesten voor mijn R26.R en €5.700,- voor mijn 530d.
                          Kon je de 530d niet in geknepen versie bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                            Kon je de 530d niet in geknepen versie bestellen?
                            Niet meer mogelijk, in de plaats kan je de 525d met 197 pk krijgen.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                              Niet meer mogelijk, in de plaats kan je de 525d met 197 pk krijgen.
                              Ja, 4 jaar geleden ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Ja, 4 jaar geleden ofzo.
                                Heeft die er ondertussen al 211 ?
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Vind jij 4de ook zo een bangelijke versnelling? Ik ook, vind ze lekkerder dan 3de.
                                  Is waarschijnlijk de combinatie van nog echt "trekken" plus zeer snel hoge snelheden beginnen halen. 140 - 220 stintjes zijn zalig en idd als passagier freaky. Zeker als je dat op kleine baantjes doet
                                  Dju krijg weer goesting om een toerke te gaan doen
                                  4e voelde idd lekker aan, maar volgens de handleiding mag je nog niet harder als 170km/h, bovendien heb ik niet echt hard volgas gegeven gezien de inrijperiode. Als ik de 1M van wax-it nog eens kan lenen voor een uurtje of 2 dan ga ik er fotos van maken om bij mijn rijtest te voegen en dan zul je wel lezen wat ik er van vind :-)

Ik vond 2e eigenlijk het leukste met MDM volledig uit. Dan krijg je de combinatie van grip zoeken, harde acceleratie en uitdaging bij het uit de bochten komen...i like :-)

Wat de veren betreft, ik zou het niet doen. Ik vind eigenlijk ook dat de wagen niet echt een verlaging nodig heeft :-)

Damn ik reed daar graag mee :-) was echt content 's avonds en heb goed geslapen.
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                    Heeft die er ondertussen al 211 ?
                                    204 pk sinds 2008 ergens. Binnenkort als de 4 cilinder erin komt wordt het 218 pk.

Comment

• cadeau bmw France

Een zeer mooie cadeau van bmw France voor zn 1M eigenaars,zie link

Comment

• Wat heb ik nu gewonnen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Wat heb ik nu gewonnen?

Niks. Check de voorwaarden op onze site.

Comment

Working...
                                          X