Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichten
    Gasrespons veel directer/agressiever

Hier heel érg benieuwd naar om zelf eens te kunnen aanvoelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
      Nog 4 weken
      nog 3 dagen en vrijdag naar de ring....................... veu ne plakker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichten
        Gasrespons veel directer/agressiever
        Overboost functie duidelijk voelbaar
        Voortein merkbaar meer grip in bochten
        Sound
        Dan moet BMW toch nog meer wijzigingen gedaan hebben aan dat blok dan in de Z4 35is. Want die laatste vond ik gewoon een N54 met meer power en sound.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
          nog 3 dagen en vrijdag naar de ring....................... veu ne plakker
          Heb jij die van u binnen 3 dagen? Woensdag dus? En dan vrijdag naar de ring gaan roderen
          Zie maar dat je een beetje voorzichtig bent in het begin dat we nog geen crashfotoke moeten bijplaatsen Succes
          2014 Bmw 118d Estorill //M
          2000 Bmw 320d
          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
            Heb jij die van u binnen 3 dagen? Woensdag dus? En dan vrijdag naar de ring gaan roderen
            Zie maar dat je een beetje voorzichtig bent in het begin dat we nog geen crashfotoke moeten bijplaatsen Succes
            Bedankt!
            Ik hoop alleen geen boete voor te traag rijden op te lopen
            enneuh ........nog eventjes op de tanden bijten, de jouwe komt er zo aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
              Bedankt!
              Ik hoop alleen geen boete voor te traag rijden op te lopen
              enneuh ........nog eventjes op de tanden bijten, de jouwe komt er zo aan
              at your service
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

klinkt dus echt niet zo goed als deze:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by ; 01/08/2011, 08:22.

Comment

• Tsunami van crashende BMW 1-Serie M Coupé’s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Tsunami van crashende BMW 1-Serie M Coupé’s

http://www.autoblog.nl/archive/2011/...pes#post-44711
                  Zeer spijtig inderdaad. Les 1: ben je niet Andre (advevo) en de baan is nat blijft dan van de knopjes af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dan moet BMW toch nog meer wijzigingen gedaan hebben aan dat blok dan in de Z4 35is. Want die laatste vond ik gewoon een N54 met meer power en sound.
                    Die zijn er ook gedaan. Ten eerste heeft de 1M een beduidend lichter vliegwiel + een aangepaste mapping hieraan. Vandaar de betere gasrespons.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• @ Flupke, da's toch een M3...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                          @ Flupke, da's toch een M3...?
                          Nee, 1M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            betrapt, echt man de 1Mmekes die voorbijkwamen: NIETS TE HOREN!!!!!!!!!!

no way dat ik 1euro in andere uitlaat zou steken, ge kunt van pffffff geen gebrrrrrul maken,
                            eerder van pfffff naar PFFFFFFFFF

tenzij ge downpipe en cat-gefoefel gaat doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                              at your service
                              + YouTube Video
                              Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Nee, 1M.

Dat is inderdaad een M3, een E90 M3 om juist te zijn.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het is dus deze E90 M3:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Eergisteren in de beurt van tienen eentje gezien, best vet hok

Comment

• @Alexanderr moest je hier komen lezen ... ( als je terug bent van Milaan )

Overlaatst heb ik hier verteld dat er een 1M oranje exterieur ging binnenkomen bij Monserez Kortrijk , maar klopte niet toen ... blijkt dat die binnen 2 weken er zou zijn
                                    klopt nu wel ?
                                    Indien niet is mijne maat een grote blaaskaak

Comment

• Gisteren bij Romein op de parking bij de pas binnengekomen wagens mijn eerste 1M gezien. Spijtig genoeg wel een witte en ook het interieur zat nog vol plastiek.
                                      Maar toch, wat een vette kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        betrapt, echt man de 1Mmekes die voorbijkwamen: NIETS TE HOREN!!!!!!!!!!

no way dat ik 1euro in andere uitlaat zou steken, ge kunt van pffffff geen gebrrrrrul maken,
                                        eerder van pfffff naar PFFFFFFFFF

tenzij ge downpipe en cat-gefoefel gaat doen
                                        Als ge de pace car / safety car van de Moto GP hoort ... miljaar wat een sound.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Als ge de pace car / safety car van de Moto GP hoort ... miljaar wat een sound.
                                          Tis wreed, die pacekar klinkt als Ramstein on steroids, very evil
                                          De dichtst bij zijnde Moto GP race waar vindt die plaats? Alleen om die safety car irl te horen ben ik bereid gerust wat baan te doen.

Comment

Working...
                                          X