Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
    Hier wat piccas ;-)
    Die is wel af
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
      Hier wat piccas ;-)
      It needs lowering at the front.

      Comment


      • + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


        • APP Tunes 1M Coupe to 410hp

          Advanced Performance Parts (APP) joins the bevy of tuners having a crack at tuning the BMW 1M coupe. At the heart of the tuning package is an ECU software tune, larger intercooler and lightweight titanium exhaust, combining to produce 410hp (up from the standard 340 hp). The titanium exhaust also shaves 50% off the weight of the factory exhausts.

          Handling is enhanced with KW V3 coilovers with DDC, which can be controlled via an iPhone app! Stopping power is increased with a set of Movit Cer Ceramic brakes system featuring six pot front and four pot rear calipers.

          The wheels seen here are ATS super light wheels, wrapped in Pirelli P Zero tires.

          The interior is adorned with BMW Performance parts such as the highly desired alcantara performance steering wheel and racing seats.

          All these goodies and performance upgrades don't come cheap however. The complete set of upgrades (without ceramic brakes) comes in at 14,000 Euro. The ceramic brake system costs a separate 20,000 Euro!







          http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=580134

          Comment


          • 1 M Coupé op Laguna Seca
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


            • valt mij echt op hoe agressief en makkelijk die dwars gaat, ter vergelijking de Z4 35is moest je echt al smijten om die achterkant dwars te krijgen.

              echt een klein hooliganneke

              Comment


              • Er zijn er opnieuw een lading "vrijgegeven" ... mensen die nog interesse hebben wachten best niet meer te lang, want 't zijn de laatste
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Er zijn er opnieuw een lading "vrijgegeven" ... mensen die nog interesse hebben wachten best niet meer te lang, want 't zijn de laatste
                  Voor wanneer is de levering dan?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Voor wanneer is de levering dan?
                    Ik heb horen vallen productie januari 2012
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Ik heb horen vallen productie januari 2012
                      Oki tx voor de info!

                      Comment


                      • Ook AC Schnitzer bemoeit zich met de BMW 1M.



                        Het bal om de E82 BMW 1M is nu echt goed losgebarsten.
                        Na de APP-unit afgelopen week komen de BMW-kenners van AC Schnitzer nu naar buiten met hun interpretatie van de heetste 1 Serie die momenteel verkrijgbaar is.
                        En ze geven hem een nette 400 pk mee.



                        Ten opzichte van de concurrerende tuners is deze vermogensstijging redelijk bescheiden, maar het is natuurlijk niet alleen het aantal pk’s dat een auto maakt of breekt.
                        Ac Schnitzel heeft leuk lopen spelen met carbon spoilerlipjes en onderlipjes aan de achterbumper.
                        Daarnaast hebben ze een paar gaten in de motorkap gezaagd en leuke sierstukjes aan de uitlaten gezet.



                        Ook het interieur is verre van standaard. De oranje lakkleur is ook bij de middenconsole doorgetrokken, en opbijna alles zit een ACS-logo.
                        Net te vergeten is de coole, typische ACs iDrive controller in de vorm van een lichtmetalen wiel.

                        Comment




                        • En over de wielen gesproken, die zijn wellicht de grootste blikvanger bij dit tuningobject.
                          Niet kleiner dan 21 inch zijn ze, en bovendien relatief licht (<12 kg), wat alleen maar goed uitpakt voor het onafgeveerde gewicht.



                          Op de IAA beleeft deze 1M zijn werelddebuut, tezamen met een BMW 650i die door de Duitsers van Schnitzer is aangepakt.

                          Last edited by ; 09/09/2011, 18:39.

                          Comment


                          • Afschuwelijke creaties toch die schnitzers..

                            Comment


                            • achterdiffusor valt best nog mee, rest is

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Ook AC Schnitzer bemoeit zich met de BMW 1M.


                                Schnitzer = Meer van hetzelfde ... en 't trekt nog steeds op niks.

                                Comment


                                • De voorspoiler in kleur en de diffuser in gewoon glimmend zwart zou ook al een hele verbetering zijn.
                                  De velgen zijn afschuwlijk, schnitzer vergelijk ik altijd met Abt, te veel troep op de auto die alleen maar afbreuk doen aan het geheel.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    valt mij echt op hoe agressief en makkelijk die dwars gaat, ter vergelijking de Z4 35is moest je echt al smijten om die achterkant dwars te krijgen.

                                    echt een klein hooliganneke
                                    Je kan de 1m dan ook totaal niet vergelijken met de z4. Het chassis is toch helemaal anders en er zit ook een sper in.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      Heerlijke remmen.

                                      Comment


                                      • Wat bezielt die Schnitzer-mannen toch altijd...!?

                                        Comment




                                        • Comment

                                          Working...
                                          X