Op de navigatie na vind ik dat een van de knappere interieurs die ik in de laatste tijden heb gezien op supercargebied.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Pagani Huayra
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn de gold plated engine bay is géén verwijzing naar...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtende mclaren f1 had dat ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
Het interieur, knap, behalve de middenconsole die navi ziet er zo precies wat speelgoedachtig/kinderpc uit De pook daarentegen is best wel impressionant!
Wel mooi. Denk ik. De lederkleur vind ik fantastisch, de rest, don't know, niet echt mijn stijl misschien denk ik.
Comment
-
Exterieur vind ik al niet veel soeps, achterkant doet me wat denken aan Enzo en die voorzijde: tjah... Interieur doet mij wat Spykerachtig aan, mooi afgewerkt dat wel maar komt toch zo kitscherig over. Moet dat nu allemaal zó blinken ? Neen, dan vond ik het Zonda design beter & dat was qua exterieur al geen hoogvlieger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenOpzich niet slecht behalve de spiegels en de voorbumper.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment